  • Data: 2017-08-14 10:59:52
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-14 o 07:59, Wiesiaczek pisze:

    > Ale o co pytasz?

    Przedpiśca zasugerował, że dokonano wyboru portfelem
    pomiędzy wyrobami pochodzącymi z resztek naszego przemysłu
    a wyrobami z importu - tak jakby był jakiś wybór.
    I pytam czy był jakiś wybór, bo wg mnie to co oferował
    nasz przemysł w fazie przełomu ustrojowego nie było wiele warte
    i wyboru żadnego nie było