    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <52a2e1ca$0$2176$65785112@news.neostrada.pl> <l7uq7l$57v$1@dont-email.me>
    <52a329ba$0$2375$65785112@news.neostrada.pl> <l7vce5$kp$1@dont-email.me>
    <52a3493b$0$2145$65785112@news.neostrada.pl> <l7vnkr$3ks$1@dont-email.me>
    <52a399ed$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    <52a41ab5$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52a485d3$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Osły na letnich oponach
    Date: Sun, 8 Dec 2013 22:56:27 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Bo?
    > Jaki widzisz problem, aby na najwiekszych 5-6 skrzyzowaniach w Poznaniau
    > pojawiła sie policja, wyłapywała tych co nie moga ruszyc, prosiła ich na
    > bok i spokojnie, bez pospiechu obsługiwała?

    Ty tak poważnie czy sobie jaja robisz?
    Na oko trzeba by wyłapać tak z 50% delikwentów biorących udział w ruchu,
    naprawdę uważasz że to jest możliwe bez spowodowania jeszcze większych
    korków?

    > to jest zakaz wyprzedzajacy.
    > Jak pada, nie jedziesz.
    > Jeżeli próbujesz

    To blokujesz innych.
    A chodzi o to, żeby do tego nie dopuścić.

    Pedofila też się między dzieci nie wsadza, tylko u katoli robi się
    odwrotnie.

    > A jaka różnica czy próbujesz jechac bez zimowych w sniegu i próbujesz bez
    > zimowych jak sniegu nie ma?

    Masz mieć motywację, żeby je zmienić ZANIM ten śnieg spadnie.

    > Jak jezdzisz po miescie? Stajesz na najblizszym parkingu.
    > Jak jedziesz w trase? Myslisz wczesniej albo czekasz w lesie.

    Co znaczy w lesie?
    Parkingów dla TIR-ów w lesie nie ma, więc staliby na drodze.
    I to już wystarczy, żeby zablokowali ją dokumentnie.

    > Jak zwykle przesadzasz.

    Nie.
    To Ty jak zwykle nie widzisz konsekwencji Twoich działań, a ja tak i dlatego
    jak już, to musi to być działanie wyprzedzające.