  • 21. Data: 2009-07-13 11:54:13
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h3f6ce$beb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Chyba cos nie tak, umowe podpisywalem na konkretny adres zamieszkania
    a nie
    > na biuro obslugi klienta w Gdyni.

    Ale podpisywales na telefon komorkowy, ktora to usluga nie jest w zaden
    sposob przywiazana do miejsca zamieszkania, tej uslugi nie kupuje sie na
    konkretny adres.
    Twoj ares sluzy jedynie jako miejsce wysylania faktur.
    Moj kolega ma taki telefon ktory dziala tylko na dzialce i po to go
    kupil - jak by sie wkurzyl gdyby nie chcieli mu go sprzedac argumentujac
    ze u niego w domu nie bedzie dzialal :)

    pozdrawiam,

  • 22. Data: 2009-07-13 11:56:44
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Ja nie kupuje uslugi gdzies tam w swiecie (moze we

    I pewnie dostal gwarancje ze tylko tam bedzie ta usluga dzialala,
    nigdzie indziej bo przeciez nie oplacil jej dzialania pod innymi
    adresami :)

    Ludzie potrafia byc bardzo smieszni :)

    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2009-07-13 11:57:38
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    a o antenie zew. Pan slyszal? Moze "da rade" z taka antena normalnie rozmawiac.

  • 24. Data: 2009-07-13 12:14:36
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:28:56 +0200, Szczepan napisał(a):

    > Chyba cos nie tak, umowe podpisywalem na konkretny adres zamieszkania a nie
    > na biuro obslugi klienta w Gdyni.

    Jak już inni napisali - nie jest nigdzie powiedziane, że usługa ma działać,
    tam, gdzie jest adres usługobiorcy.

    > To tak jakbym podpisal umowe na telefon stacjonarny a TPSA nie pociagnelo mi
    > kabla do domu i kazali sobie placic abonament co miesiac. Wedlug mnie sprawa
    > jest identyczna.

    Właśnie nie jest. Przy telefonii stacjonarnej podpisujesz umowę na
    uruchomienie łącza w danej lokalizacji i usługę. W przypadku komórki -
    tylko to drugie.

    > Ja nie kupuje uslugi gdzies tam w swiecie (moze we Francji
    > Orange ma zasieg) tylko na moj adres podany w umowie. Jesli Orange mysli
    > inacze to znaczy ze mnie oszukali.

    Analogicznie - jeśli kupujesz na raty kuchenkę gazową, sprzedawca ma
    obowiązek sprawdzić, czy w Twoim domu jest instalacja gazowa? Jak kupujesz
    samochód sprzedawca ma obowiązek wiedzieć, czy dojedziesz nim do domu (a
    właściwie do miejsca zameldowania)?
    Porównaj to raczej do biletów - bilet na pociąg jest jak telefon
    stacjonarny - na konkretną relację, w konkretnym dniu. Tu kolej ma
    obowiązek zapewnić ci możliwość dojechania (osobną bajką jest jak im to
    wychodzi). Tak więc nie sprzedadzą ci biletu do miejsca, gdzie pociągi nie
    jeżdżą. Komórka jest jak bilet na komunikację miejską. Kupujesz bilet na
    przejazd, a operator pozostawia ci wolną decyzję na jakiej trasie z niego
    skorzystasz. I jeśli chcesz dojechać w miejsce, gdzie tramwaj, czy autobus
    nie dojeżdża, to chyba nie masz o to pretensji do MPK/MZK?

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 25. Data: 2009-07-13 12:50:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ty nie jestes przypadkiem jakims kretaczem ?
    > Tak patrze na Twoje wypowiedzi :
    >
    > Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podpisales rok temu trzyletnia umowe ?

    Pewnie brał iphone. ;)

  • 26. Data: 2009-07-13 14:40:35
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał
    >a o antenie zew. Pan slyszal? Moze "da rade" z taka antena normalnie
    >rozmawiac.

    Pierwsze o co zapytalem w punktcie obslugi klienta Orange to wlasnie aby mi
    sprzedali antene zewnetrzna. Stwierdzili ze do mojego telefonu (Samsung
    C300) nie ma wejscia na antene i nic mi nie poradza. A za ten wlasnie
    telefon kazali mi podpisac umowe na 3 lata.

    --
    Szczepan

  • 27. Data: 2009-07-13 14:49:49
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > C300) nie ma wejscia na antene i nic mi nie poradza. A za ten wlasnie
    > telefon kazali mi podpisac umowe na 3 lata.

    to ty zetafona wziąłeś a nie abonament z tego co widzę :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 28. Data: 2009-07-13 14:53:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Po co? Żeby śmiali się z niego?

    Powinni go poinformowac wcześniej, że tam gdzie on mieszka nie ma zasięgu.
    Nie uważasz?
    Oszukali go chyba.

    --
    animka

  • 29. Data: 2009-07-13 17:57:34
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]

    > C300) nie ma wejscia na antene i nic mi nie poradza. A za ten wlasnie
    > telefon kazali mi podpisac umowe na 3 lata.

    Za telefon warty dzisiaj 150zł (rok temu pewnie ze 200zł) podpisałeś umowę
    na 3 lata?
    Przystawili Ci pistolet do głowy w tym salonie?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 30. Data: 2009-07-13 18:11:34
    Od: "Bolek" <...@...q>