  • 1. Data: 2009-07-12 20:14:30
    Temat: Pakiet minut w PLAY & videorozmowa
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy wykonując videorozmowę PLAY-PLAY przy jednoczesnym posiadaniu przez
    osobę wykonującą połączenie aktywnego pakietu 100 min do PLAY i na
    stacjonarne, za rozmowę płaci się ekstra (tj. 29 groszy za minutę), czy też
    owa rozmowa "schodzi" z pakietu?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-07-12 21:18:47
    Temat: Re: Pakiet minut w PLAY & videorozmowa
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 12 Lip, 22:14, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
> [...]
    > osobę wykonującą połączenie aktywnego pakietu 100 min do PLAY i na
    > stacjonarne, za rozmowę płaci się ekstra (tj. 29 groszy za minutę), czy też

    Z pakietu.

  • 3. Data: 2009-07-12 21:25:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "raz-dwa-trzy"
    p.googlegroups.com

    > Z pakietu.

    Bosko :)

    PS.
    Jeżeli jesteśmy już przy videorozmowach, to mogą mądre głowy mi powiedzieć
    czym jest np. podyktowane to, że np. w pewnych sieciach (np. 3) za
    połączenie video płaci się ekstra? Większa pazerność, czy przyczyna takiego
    stanu rzeczy leży gdzie indziej?

  • 4. Data: 2009-07-13 13:27:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Jul 2009 23:25:08 +0200, w <h3euon$mqg$1@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał(-a):

    > że np. w pewnych sieciach (np. 3) za
    > połączenie video płaci się ekstra? Większa pazerność, czy przyczyna takiego
    > stanu rzeczy leży gdzie indziej?

    Większe pasmo = wyższe koszty = wyższe opłaty.

  • 5. Data: 2009-07-13 14:05:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <r...@k...pl> news:qhdm55dg86dm5msjdifgilt600mka3n4tb@4ax.com

    > Większe pasmo = wyższe koszty = wyższe opłaty.

    No to czemu PLAY pozwala "videotelefonować" za 29 groszy, albo za 5 groszy
    jeżeli mamy aktywny pakiet?
    Mniejsza pazerność? Mniejsza ilość klientów, którzy im tak sieci nie
    obciążają?

  • 6. Data: 2009-07-13 15:07:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Jul 2009 16:05:18 +0200, w <h3fh4k$c1v$1@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał(-a):

    > Mniejsza ilość klientów, którzy im tak sieci nie
    > obciążają?

    Nikt (prawie) nie korzysta, więc można nałapać na to klientów.

  • 7. Data: 2009-07-13 19:40:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <r...@k...pl> news:9djm555i2amd1paef34co7nepdap9vc6ou@4ax.com

    > Nikt (prawie) nie korzysta, więc można nałapać na to klientów.

    Plus dla tych co korzystają :) - mają taniej. Pobawiłem się tym trochę i...
    i dochodzę do wniosku, że to bardzo fajna zabawka jest :)