  • 11. Data: 2009-07-13 10:25:19
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h3ekre$ioa$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Umowe z Orange podpisywalem w Gdyni gdzie zasieg byl bardzo dobry.
    > Po przyjezdzie do domu okazalo sie ze praktycznie nie mam komorki gdyz
    > Orange nie ma zasiegu ani w moim domu ani w najblizszej okolicy.
    > Reklamowalem juz i telefonicznie i pisemnie niestety bez skutku.
    > Orange odpisuje ze skoro podpisalem umowe to zerwac jej nie moge a zasieg
    > uwazaja za dobry i wystarczajacy (oczywiscie nikt go tu nie mierzyl). Wiem
    > od moich sasiadow ze jedynie Era ma tu zasieg dobry. Moja umowa z Orange
    > konczy sie niestety dopiero za dwa lata. Poradzcie mi co w takiej sytuacji

    kiedy podpisałeś umowę??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 12. Data: 2009-07-13 10:36:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 12:16:30 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Jesteś cyniczny.

    To nie jest cynizm.
    Rzecz nie polega na tym, że w danej lokalizacji zasięg był, ale się zmył.
    Rzecz w tym, że brak jest zasięgu w jakimś tam konkretnym miejscu, które
    akurat abonent sobie upatrzył jako ulubione do korzystania z telefonu.
    Więc wybacz, ale jest mnóstwo takich miejsc, gdzie zasięgu nie ma.
    Uważasz, że wystarczy, że zgłoszę taką białą plamę, a operator musi uznać
    moje racje i pozwolić na wypowiedzenie umowy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 13. Data: 2009-07-13 10:42:31
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    > Jesteś cyniczny.

    Czemu?
    Rozumiem rozgoryczenie Szczepana, ale jego powód nie jest winą operatora.
    Gdyby zasiąg tam był i nagle się zwinął, to zgoda. ale jeśli go tam nie
    było wcześniej?
    Oczywiście nie twierdzę, że operator mając go w zadzie postępuje dobrze,
    ale twierdzenie, że jest oszustem i sprzedawcą nieistniejącej usługi, to
    moim zdaniem przesada. Od czasu do czasu bywam w schronisku, gdzie żaden
    polski operator nie ma zasięgu i nie twierdzę, że wszyscy są oszustami. O
    ile wiem, nie twierdzi tak też właściciel obiektu i spokojnie korzysta z
    czeskiej komórki.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 14. Data: 2009-07-13 11:17:38
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał

    > Ale wcześniej nie miałeś jakiegoś telefonu/nie wiedziałeś, że są problemy
    > z zasięgiem?
    Mialem przez 6 lat telefon z Plusa i z tym operatorem nie mialem zadnych
    problemow z zasiegiem dlatego na mysl mi nie przeszlo ze Orange w tym samym
    miejscu nie ma zasiegu wogole.

    --
    Szczepan

  • 15. Data: 2009-07-13 11:18:39
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał

    > a czy przy ewentualnym rozwiazaniu umowy oferowales zwrot telefonu?

    Oczywiscie, ich telefon mi niepotrzebny mam jeszcze kilka uinnych.

    --
    Szczepan

  • 16. Data: 2009-07-13 11:28:56
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl> napisał

    > To tak jakbyś kupił samochód, a potem próbował go oddać, bo do domu nie
    > masz drogi na której się auto nie zakopie.

    Chyba cos nie tak, umowe podpisywalem na konkretny adres zamieszkania a nie
    na biuro obslugi klienta w Gdyni.
    To tak jakbym podpisal umowe na telefon stacjonarny a TPSA nie pociagnelo mi
    kabla do domu i kazali sobie placic abonament co miesiac. Wedlug mnie sprawa
    jest identyczna. Ja nie kupuje uslugi gdzies tam w swiecie (moze we Francji
    Orange ma zasieg) tylko na moj adres podany w umowie. Jesli Orange mysli
    inacze to znaczy ze mnie oszukali.

    --
    Szczepan

  • 17. Data: 2009-07-13 11:30:43
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał

    > kiedy podpisałeś umowę??

    Rok temu a reklamacje skladalem pare razy w tym czasie.
    --
    Szczepan

  • 18. Data: 2009-07-13 11:40:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > Francji Orange ma zasieg) tylko na moj adres podany w umowie. Jesli Orange
    > mysli inacze to znaczy ze mnie oszukali.

    Czytałeś umowę jak podpisywałeś? Jak nie to go teraz przeczytaj.

  • 19. Data: 2009-07-13 11:43:48
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał

    > Rok temu a reklamacje skladalem pare razy w tym czasie.

    chyba trochę późno na zrywanie umowy nie sądzisz??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 20. Data: 2009-07-13 11:50:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rok temu a reklamacje skladalem pare razy w tym czasie.

    Ty nie jestes przypadkiem jakims kretaczem ?
    Tak patrze na Twoje wypowiedzi :

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moja umowa z Orange
    > konczy sie niestety dopiero za dwa lata.

    Podpisales rok temu trzyletnia umowe ?

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem
    > od moich sasiadow ze jedynie Era ma tu zasieg dobry.

    A moment potem piszesz :

> [...]
    zadnych
    > problemow z zasiegiem dlatego na mysl mi nie przeszlo ze Orange w tym

    To sie moze kurna zdecyduj czy jedynie Era ma tam dobry zasieg czy tylko
    Plus ?

    Za bardzo placzesz sie w zeznaniach zeby glebiej wnikac w Twoje
    wypowiedzi.

    > Czy na takich oszustow nie ma sily w naszym nowym ustroju?

    No nie taki on juz nowy, cale pokolenie w nim wyroslo, niebawem koncza
    studia :)
    A i system ow nie jest opiekunczy tak jak poprzedniu, tu trzeba myslec i
    samemu podejmowac odpowiedzialne decyzje w zakupach i samemu potem
    ponosic konsekwencje wlasnych decyzji.

    pozdrawiam,