  • 111. Data: 2009-07-25 15:04:16
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Szczepan pisze:

    > Orange odpisuje ze skoro podpisalem umowe to zerwac jej nie moge a zasieg
    > uwazaja za dobry i wystarczajacy (oczywiscie nikt go tu nie mierzyl).

    I tak nieźle.
    Ostatnio słyszałem o podobnym przypadku i klienci te 2 lata wytrzymali.
    Orange próbował im przedłużyć umowę składając różne propozycje ale
    oczywiście nie byli zainteresowani. Na informację, że Orange nie ma u
    nich zasięgu konsultant z BOK stwierdził, że po podpisaniu przedłużenia
    umowy zasięg się pojawi.
    Mało z krzesła nie spadłem jak to usłyszałem. :D

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 112. Data: 2009-07-28 08:36:22
    Od: Drizzt <d...@p...pl>

    On 21 Lip, 21:10, "Szczepan" <szczepan
    Przeciez to smieszne
    > w dzisiejszych czasach.

    Smieszne to sa porady ludkow ktorzy nie znaja regulaminu ktory
    podpisali
    Podpowiem Ci cos - nic z tym nie zrobisz bo nie masz zadnych podstaw
    (jesli uwazasz inaczej przytocz paragrafy a nie biadolenie) poszukaj
    innych rozwiazan, poczytaj sobie, ogarnij wpierw temat

  • 113. Data: 2009-07-28 15:43:13
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "Drizzt" <d...@p...pl> napisal

> [...]
    > (jesli uwazasz inaczej przytocz paragrafy a nie biadolenie) poszukaj
    > innych rozwiazan, poczytaj sobie, ogarnij wpierw temat

    Zadne takie pisanie mnie nie dziwi gdyz z pewnoscia wiekszosc bioracych
    udzial w dyskusji na tej grupie to pracownicy roznych operatorow gsm, ale
    warto poznac przeciez ich opinie.

    --
    Szczepan

  • 114. Data: 2009-07-29 22:55:48
    Od: Łukasz Pastwa <p...@g...com>

    On 28 Lip, 17:43, "Szczepan" <s...@w...pl> wrote:
    > Zadne takie pisanie mnie nie dziwi gdyz z pewnoscia wiekszosc bioracych
    > udzial w dyskusji na tej grupie to pracownicy roznych operatorow gsm, ale
    > warto poznac przeciez ich opinie.
    zeby poznac te opinie to wystarczy odpalic google:) takich tematow
    bylo sporo i zawsze wynik jest taki sam...

  • 115. Data: 2009-08-22 02:59:01
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał

    > Zmiana regulaminu jest doskonałym pretekstem do zerwania umowy ze
    > złodziejami.
    > --
    Wlasnie dzisiaj dostalem poczte Orange o zmianie regulaminu, w ktorej pisze:

    "Zaproponowana zmiana warunków umowy, w tym zmiana warunków umowy zawartych
    w załączonym Regulaminie świadczenia usług, wchodzi w życie z dniem 1
    października 2009 r. W przypadku braku akceptacji powyższych zmian
    przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy w terminie do dnia 30
    września 2009 r."

    Czyli można sobie zrezygnować z umowy, ale zaraz potem jest:

    "Jednocześnie informujemy, że konieczność wprowadzenia zmian w Regulaminie
    oraz w umowie wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa oraz obowiązku
    usunięcia niedozwolonych postanowień umownych. W związku z tym, zgodnie z
    art. 60a ust. 3 Prawa telekomunikacyjnego, w przypadku wypowiedzenia przez
    Państwa umowy przed upływem okresu, na który została ona zawarta, w pełnym
    zakresie zastosowanie znajdą postanowienia umowy oraz Regulaminu świadczenia
    usług telekomunikacyjnych, dotyczące roszczeń odszkodowawczych
    przysługujących "Polskiej Telefonii Komórkowej - Centertel" Sp. z o.o."

    Czyli jednak nie można bo w przypadku zerwania umowy przed końcem okresu
    zostanie naliczona kara.

    I co Ty na to?

    --
    Szczepan