  • 1. Data: 2009-07-13 05:41:00
    Temat: Nowa Czekoladke widzieli ? LG BL40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Robi wrazenie, GPS, Wifi, smieszny batonik 4 cale ale waski.
    http://www.youtube.com/watch?v=fU8Ur_4K3z0

  • 2. Data: 2009-07-13 05:47:09
    Temat: Re: Nowa Czekoladke widzieli ? LG BL40
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Robi wrazenie, GPS, Wifi, smieszny batonik 4 cale ale waski.
    > http://www.youtube.com/watch?v=fU8Ur_4K3z0

    pewnie ze sto pięćdziesiąt trzeba będzie dać bez umowy...

    ile ten telefon ma grubości?

  • 3. Data: 2009-07-13 05:56:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Końrad(o) pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie ze sto pięćdziesiąt trzeba będzie dać bez umowy...
    > ile ten telefon ma grubości?

    Ciezko wyczuc bo nie ma wymiarow by jakos sie odniesc poza 4 calowym
    wysiwetlaczem ale on ma jakies dziwne proporcje czyby jakies 1024x400
    pikseli ?

  • 4. Data: 2009-07-13 10:08:47
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > czyby jakies 1024x400 pikseli ?

    Ponoć "dotykowy ekran o przekątnej 4 cali z funkcją multi-touch, o
    typowo kinowych proporcjach 21:9 (rozdzielczość 345 x 800 pikseli)"
    -telepolis

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2009-07-13 10:14:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

    > Ponoć "dotykowy ekran o przekątnej 4 cali z funkcją multi-touch, o
    > typowo kinowych proporcjach 21:9 (rozdzielczość 345 x 800 pikseli)"
    > -telepolis

    Tak wiem ... engadget dodal ten szczegol, na poczatku go nei bylo.

    Tak czy siak wyglada ciekawie ale bez potrzymania ciezko wyczuc jak z
    waga i rozmiarami