  • 91. Data: 2009-07-15 16:43:57
    Temat: Re: Orange - jak zerwc umowe z powodu braku zasiegu
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <m...@w...kurczak.one.pl>

    > jak sobie życzysz ;)

    > Dokładnie. Walcz o drogę, a nie wyzywaj sprzedawcy auta (czy innego rejonu
    > dróg) od złodziei.

    Auto (telefon) już dawno mam, drogi (zasięgu) nie mam. O tym mowa a nie o
    tym, co Ty ciągle tłuczesz.

  • 92. Data: 2009-07-15 17:10:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Chris pisze:

    > Zwróć uwagę, że Szczepan nie domaga się odszkodowania w wysokości
    > miliona $ za niedotrzymanie przez operatora warunków umowy, a tylko i
    > wyłącznie rozwiązania umowy, z której operator nie jest w stanie się
    > wywiązać!

    W tej sprawie po odpowiedź należy się zwrócić do UKE.

    --
    animka

  • 93. Data: 2009-07-15 19:25:38
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Wynagrodzenie wypłacane na zasadach success fee mnie nie dziwi. Dziwi
    > mnie przypuszczenie, że taki adwokat weźmie na siebie koszty w przypadku
    > przegranej.

    To nie jest zadne przypuszczenie tylko normalna praktyka w biznesie.Tak sie
    robi interesy w kazdej dziedzinie. Jesli jestes pewien sukcesu to ryzykujesz
    ale zawsze musisz brac pod uwage mozliwosc porazki i to jest wlasnie ryzyko
    zawodowe.
    Zreszta co ja bede cie uczyl widac ze nie jestes biznesmenem wiec to Ci sie
    na nic nie przyda.

    --
    Szczepan

  • 94. Data: 2009-07-15 20:23:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 21:25:38 +0200, Szczepan napisał(a):

> [...]
    > wlasnie ryzyko zawodowe.
    > Zreszta co ja bede cie uczyl widac ze nie jestes biznesmenem wiec to Ci

    Chylę czoła przed rekinem biznesu. Warto jeszcze doczytać czym są koszty
    w postępowaniu sądowym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 95. Data: 2009-07-15 21:28:32
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zreszta co ja bede cie uczyl widac ze nie jestes biznesmenem wiec to Ci
    > sie na nic nie przyda.

    Dobry biznesmen sprawdza warunki umów, które podpisuje i minimalizuje ryzyko
    niepowodzenia każdego biznesu, w który wchodzi (a przynajmniej zna
    zagrożenia i je uwzględnia)... Ale co ja będę biznesmena uczył...

    Pozdrawiał
    Czabu

  • 96. Data: 2009-07-15 21:37:18
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h3libb$koj$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał

    Ale co ja będę biznesmena uczył...

    Ja nie mam nawet zadatków na biznesmena.
    Skad Ci przyszly do glowy takie sugestie?
    Do biznesu, niestety sama wiedza nie wystarcza, trzeba miec wrodzone
    predyspozycje.

    --
    Szczepan

  • 97. Data: 2009-07-16 05:54:50
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał

    > Oczywiscie juz ktos nawet napisal to "Zetafon".

    tak ja napisałem ale jako pytanie wcześniej a nie jako pewniak - to w takim
    razie jest pewien sposób na tą umowę - może nie jakiś ekstra ale... zetafon
    to zwykły pop - w związku z tym kasa nie przepada - wystarczy doładowywać aż
    do końca umowy co 3 miesiące za 50 zł a potem opchnąc starter "pełny" komuś
    znajomemu albi na allegro za jakieś 60/70% kwoty - zawsze to jakieś wyjście
    z sytuacji... a 2 sprawa to może wcześniej czy później zasięg się pojawi i
    taki "pełny" starterek się przyda.

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 98. Data: 2009-07-20 20:42:06
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Serdecznie Ci życzę, żebyś nie myślał jak paranoik i nie kupował przed
    > podpisaniem umowy na abonament startera w ofercie pre-paid danej
    > sieci,żeby sprawdzić czy jest tam zasięg gdzie mieszkasz!!
    > Nie myśl jak paranoik.
    > Zobaczysz jak się wtedy poczujesz - umowa podpisana, a z domu nie da się
    > zadzwonić. Zobaczymy, czy będziesz taki mądry i napiszesz tu na grupę.

    Jak się mieszka na zadupiu (bez obraźliwego znaczenia tego słowa), to
    najpierw sprawdza się jaka sieć ma zasięg, a później podpisuje z daną siecią
    umowę.

  • 99. Data: 2009-07-20 21:01:58
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 15 Jul 2009 15:34:52 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Nie "rozwiąże sobie tę umowę", ale może ewentualnie od niej odstąpić, z
    > powodu nie wywiązywania się przez operatora z jego obowiązków.
    > Z powodu zaszłości historycznych w świadomości niektórych utrwaliło się
    > przekonanie, że operatorów komórkowych, sieci telewizji kablowych lub
    > cyfrowych nie obowiązują te same przepisy, które obowiązują wszystkich
    > innych przedsiębiorców.

    No i w czym problem? Jeśli czuje się oszukany, to niech wypowie umowę z
    winy operatora.
    Spotkają się w sądzie i tam się okaże kto ma rację.

  • 100. Data: 2009-07-20 21:09:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał

    > Poniewaz zamierzalem korzystac z telefonu nawet dluzej niz 3 lata wiec
    > bylo mi obojetne na ile jest ta umowa. Nawet do glowy mi nie przyszlo
    > ze Orange nie ma zasiegu w moim miejscu zamieszkania. Mialem przed tym

    I o zetafona taki płacz? Przecież cały twój koszt to 16,67 zł
    miesięcznie.
    Potraktuj to jako lekcję życia, a te pieniądze wygadasz jak się ruszysz poza
    swoje miejsce zamieszkania.
    Ewentualnie poczekaj aż się umowa skończy i sprzedaż te środki na allegro
    przelewem sms.