  • 1. Data: 2009-07-12 16:57:36
    Temat: Jak zlikwidować dźwięk migawki [N95]
    Od: "Netx" <g...@g...pl>

    Potrzebuję zrobić zdjęcia dwóch kuchni w sklepie i
    problem jest taki że dzisiaj jak robiłem to obsługa
    usłuszała dźwięk migawki i poprosili aby nie robić
    zdjęć. W związku z tym pytanie jak mogę zrobić aby
    nie było tego odgłosu? Próbowałem zmienić w menu
    telefonu ale do wyboru jest 5 dźwięków chyba, a ja
    chcę wogóle bez dźwięku. Ewentualnie mogę kupić
    jakiś program paypalem, użyć ipmart, albo
    zmodyfikować pliki (nie wiem które) - proszę o
    poradę jak pozbyć się tego dźwięku.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-12 17:02:12
    Temat: Re: Jak zlikwidować dźwięk migawki [N95]
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ustaw profil milczacy

  • 3. Data: 2009-07-12 17:26:14
    Od: peter <p...@p...com>

    Netx pisze:
    > Potrzebuję zrobić zdjęcia dwóch kuchni w sklepie i problem jest taki że
    > dzisiaj jak robiłem to obsługa usłuszała dźwięk migawki i poprosili aby
    > nie robić zdjęć. W związku z tym pytanie jak mogę zrobić aby nie było

    wylacz w profilu lorning tones, to sie pozbedziesz przy okazji
    podkladu pod raczki na poczatku, i dzwieku wyczerpanej baterii

  • 4. Data: 2009-07-12 17:26:29
    Od: Netx <g...@g...pl>

    > Ustaw profil milczacy

    Dziękuję, metoda działa.