-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opony zimowe - czy już?
Date: Sat, 28 Nov 2015 16:27:48 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 34
Message-ID: <n3ch5k$stu$1@usenet.news.interia.pl>
References: <5656e23a$0$22827$65785112@news.neostrada.pl>
<n36og2$2eq$1@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<n37f1j$er8$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<n37uap$8kn$2@node1.news.atman.pl> <n3989f$gca$1@node1.news.atman.pl>
<n399uo$j7g$1@node1.news.atman.pl> <n39pqr$scq$1@usenet.news.interia.pl>
<cra4mgohny2g$.ntwo6qhq1cvs.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1448724469 29630 83.15.205.22 (28 Nov 2015 15:27:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Nov 2015 15:27:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
In-Reply-To: <cra4mgohny2g$.ntwo6qhq1cvs.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573167
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-11-28 o 10:45, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 27 Nov 2015 15:37:17 +0100, Adam napisał(a):
>> W dniu 2015-11-27 o 11:06, Czesław Wiśniak pisze:
>> O tyle ciekawy temat, że np. Stomil Dębica w latach 70-tych miał tylko
>> kilka a może kilkanaście rodzajów opon dla samochodów osobowych, a mam
>> gdzieś katalog przedwojenny (1937 albo 1938), gdzie tych rodzajów było
>> ponad 20: na piasek, na błoto, na śnieg taki i owaki, itp. Ale może być
>> też tak, że niektóre z nich były dostępne tylko dla sportu - tego nie wiem.
>
> Drogi nam sie zmienily, i opony tez.
> Nie wykluczam, ze przed wojna zwykly obywatel mogl miec potrzebe opon
> "na bloto", zeby moc dojechac do domu, kosztem mniejszego komfortu na
> asfalcie.
>
He, he, komfortu :)
W zwyklejszych autach szczytem komfortu to był wywietrznik. Nawiewów
mechanicznych (z wentylatorem elektrycznym) prawie nie było.
Ogrzewanie też w zasadzie nie występowało.
Ciężarówki miewały odkryte kabiny, były ewentualnie daszki, aby deszcz
nie zalewał oczu kierowcy.
Ja jeździłem od końca lat 80-tych praktycznie codziennie, bez względu na
pogodę. Jakoś się jeździło. Jak była zaspa, to czasem trzeba było ją
brać na kilka razy: wjechać, dokąd się dało, cofnąć trochę, i znów do
przodu. I tak po kilku razach dawało się, o ile zaspa nie była wyższa od
PF125 czy innego Poldka.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.15 23:03 Czesław Wiśniak
- 29.11.15 09:24 J.F.
- 29.11.15 09:30 J.F.
- 29.11.15 09:51 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800