  • Data: 2020-10-29 12:49:33
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC64DB8374887budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > [...]
    >
    >Po prostu nie zapierdalam.
    >Margines błędu jest ogromny. To nie F1...

    Na suchym asfalcie. Bo na mokrym to juz nie.

    >Dlaczego? Mało to pustych parkingów, zwłaszcza wieczorami?
    >Myslisz ze ja jezdze na tor?

    Malo to kontrolowane warunki, skoro przypadkowy deszcz leje, ale
    lepsze to niz nic.

    Ale jak tak sobie pomysle o parkingu bez przeszkod, bez ochrony
    wzywajacej policje, na ktorym moglbym rozpedzic do 80 i wykonac
    szeroki skret ... to mi jakos malo parkingow wychodzi ...

    A jeszcze trzeba poczekac na deszcz, albo co gorsza na snieg ...

    >Nigdy

    >Pytasz czy umiałbym je wykorzystac równie dobrze w rajdzie co
    >Hołowczyc? Zapewne nie. I co w zwiazku z tym? Droga to nie tor, jazda
    >do pracy to nie wyscig.

    Nie, pytam, czy te "lepsze opony" nie sa przypadkiem 10% lepsze od
    tych "gorszych", bo jesli na lepszych nigdy nie zapierdales, to nie
    wiesz jaki mialy zapas parametrow :-)

    >Deszcz? Nie szczegolnie. Snieg - oczywiście. W ogole warunki kiedy
    >jest
    >mokro i spada mocno temperatura sa mocno nieprzewidywalne. A w kazdym
    >razie mogą byc.

    Moga byc - jade sobie np autostradą, ladnie utrzymana w zimie ... a
    pod przejsciem dla zwierzat widac sloneczko nie dogrzalo, i slisko.

    >Powinny być oznaczone jeżżeli sa w jakims niewidocznym miejscu.

    Nie tylko o widocznosc chodzi - mogli bloto naniesc na droge,
    przerobic sama droge ...

    >Ale to jest pułapka dla debili.
    >Kiedys jade przez Gniezno. Przelotówka, wiadukt, łuk i roboty
    >drogowe.
    >I słysze obok siebie ostre hamowanie bo za szybko jechał i w
    >ostatniej
    >chwili zauwazył. Wyhamował. Dzwonie do jakiegos zdmu zeby oznaczyli
    >lepiej. Jade nastepnego dnia. Nie oznaczyli - juz sie ktos wjebał.
    >Kapelusznicy jebani :)

    A jakby zablokowali prawy pas, to bys wystarczajaco wczesnie zauwazyl
    ?

    >Nie trzeba wypasc zeby czuc ze juz opona nie trzyma pewnie drogi.
    >Bedziesz czuł w troche szybszych łukach ze musisz delikatnie
    >poprawiac
    >kierownica, zaciesniac etc, moze zauwazysz ze dany zakret bezpiecznie
    >swobodnie przejzdzałes z predkoscia 60 a nagle przy 55 robi sie jakos
    >niepewnie. Do wypadniecia jeszcze pewnie daleko ale objawy sie
    >pojawiaja.

    A jak pojade 70 to jak sie skonczy ?
    55 ... ja tak wolno nie jezdze :-)

    Tego ostrzeglo ? Ale zapier*, nalezalo mu sie :-0
    https://youtu.be/P0-SUhP8vEk?t=220

    A tego ?
    https://youtu.be/jzFLr4b_Avw?t=43

    albo tego
    https://youtu.be/OBk---xcGdA?t=194

    No bo tego to jakby ostrzeglo ... ale jechal jakby tak samo szybko jak
    ten z z tylu
    https://youtu.be/OBk---xcGdA?t=335

    P.S. miala refleks
    https://www.youtube.com/watch?v=SMAJcjIfSPI