  • Data: 2009-08-08 09:34:46
    Temat: Re: Opodatkowanie_sprzedazy_fot_stock_itp
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Aug., 11:10, Kyniu <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Tak, jasne, a przy okazji wszystkich czlonkow rodziny ktorzy maja
    > lustrzanki tudziez sprzet fotograficzny rodzacy w mniemaniu policjantow
    > obawy ze moze byc zaliczony do sprzetu profesjonalnego. Wiesz co tak
    > pieprzysz ze wylaczam komputer i ide porobic zdjecia bo mi sie tych glupot
    > nie chce czytac.
    >
    > Kyniu

    kiedy chodzilem do szkoly podstawowej bylo kilku specjalistow od pilki
    noznej ktorzy za cholere nie byli stanie rozwiazac najprostrzego
    rownania np 2x+4=6.
    Oni tez twierdzili ze nauczycielka matematyki pieprzy.
    pewnych rzeczy nie rozumieli. Podobnie jest z Toba tez pwenych rzeczy
    zwyczjnie nie wiesz nie rozumiesz.

    Zasada jest tak ze kazdy dochod powyzej pewnej granicy ( ok 500 zl
    rocznie) musi byc opodatkowany .

    jesli wsrod gosci weselnych wielu z nich wyjmie swoje aparaty
    fotograficzne i zrobia zdjecia to nie nastapi podejrzenie ze osiagaja
    w ten sposob dochod ktorego i tak nieosiagna. I tutaj rodzaj sprzetu
    czy zaodowy , czy amatorski wogole nie ma najmniejszego znaczenia.
    (Gdyby sperzt mial to wowczas fotografowie zawodowi braliby do pracy
    sprzet amatorski i malpki po to zeby nieplacic podatkow he , he , he )

    jesli fotograf amator co jakis czas bierze na siebie fuchy , to osiaga
    w ten sposob dochod nieopodatkoany - a tu US moze juz wkroczyc ,
    zreszta podobnie tak jak mogliby zdjac jakas ekipe muraraska
    pracujaca na czarno.
    nie rozumiesz , albo inaczej mowiac nie zdajesz sobie sprawy .
    Nie twierdze ze to jest praktykowane , ale gdyby taka informacja nawet
    anonimowa wplynela do US to ten w zasadzie powinen ja sprawdzic -
    inna sprawa jest czy uda mu sie zebrac dowody.