  • Data: 2009-08-08 09:10:58
    Temat: Re: Opodatkowanie_sprzedazy_fot_stock_itp
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 01:51:28 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > mlodozency prosza fotografa amatora , zeby ten zrobil im zdjecia ,
    > omawiaja cene . Ten podejmuje sie zadania , a taka prace ma co jakis
    > czas dorabia sobie w ten sposob. Dowiaduje sie o tym pobliski fotograf
    > zawodowy , ktory ma zgloszona dzialanosc , a ledwo wiaze koniec z
    > koncem bo zlecenia w ten sposob mu uciekaja. ZGlasza to do US.
    > w sobote po poludniu w trakcie slubu pojawia sie na uroczstosc policja
    > skarbowa w kominiarkach robia fotografowi glebe i zdejmuja go.

    Tak, jasne, a przy okazji wszystkich czlonkow rodziny ktorzy maja
    lustrzanki tudziez sprzet fotograficzny rodzacy w mniemaniu policjantow
    obawy ze moze byc zaliczony do sprzetu profesjonalnego. Wiesz co tak
    pieprzysz ze wylaczam komputer i ide porobic zdjecia bo mi sie tych glupot
    nie chce czytac.

    Kyniu