eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpiłki metalu w zbiornikuRe: Opiłki metalu w zbiorniku
  • X-Received: by 10.236.78.232 with SMTP id g68mr3359394yhe.19.1390085526472; Sat, 18
    Jan 2014 14:52:06 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!6no17357430qao.1!news-out.google.com!gg4ni8
    269qab.0!nntp.google.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
    ed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 18 Jan 2014 23:51:28 +0100
    From: atm <...@v...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    References: <lb9o8e$unp$1@news.task.gda.pl>
    <52da75c8$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbe1qp$g54$1@news.task.gda.pl>
    <52da8bf7$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeell$4jq$1@node2.news.atman.pl>
    <52dac07b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbefle$5kt$1@node2.news.atman.pl>
    <52dac9a2$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeq5s$g90$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lbeq5s$g90$1@node2.news.atman.pl>
    Lines: 70
    Message-ID: <52db0574$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1390085492 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2222 89.66.202.73:53434
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3998
    X-Received-Body-CRC: 1367740651
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519965
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-18 22:02, Cavallino wrote:
    >
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:52dac9a2$0$2143$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>
    >>>>>
    >>>>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
    >>>>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
    >>>>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
    >>>> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
    >>>> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
    >>>> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
    >>>
    >>> Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
    >>> za różnica?
    >>
    >> Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
    >> poglad test
    >
    > Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi
    > się koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł
    > się chyba z 5 razy.
    > Skuteczność 100%. ;-)

    Ha, w dieslu 1.9 CDTi przy 210km/h strzelila glowica, sprzedalem z
    klekoczaca dwumasa. Znajomy niedawno wyminil komplet sprzegla z dwumasa,
    calosc ok 3000zl. Mamy po prostu odmienne doswiadczenia :]



    >
    >>> To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
    >>
    >> Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
    >
    > Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
    > nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
    > Nawet jeśli mają wybór.

    Teraz chyba juz nie ma wyboru, wszystko cacusne i delikatne.

    >
    >>> A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
    >>> przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
    >>> Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
    >>> więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
    >>> obliczona żywotność silnika.
    >>> Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
    >>>
    >>
    >> Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
    >> chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest
    >> ryzykowne.
    >> Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma
    >> swoje wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede
    >> mial swobode wyboru - wroce do benzyny :]
    >
    > A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100
    > km.
    > To już wolę do auta dołożyć.

    Amen, wybor to swietna sprawa, dlatego nastepnym razem bede polowal na
    benzyne :]

    Tu wlasciwie podsumowanie odnosnie zakupu uzywanego diesla:
    http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/nowoczesny-dies
    el-w-aucie-uzywanym-kosztowna-oszczednosc/m562j

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: