-
X-Received: by 10.236.78.232 with SMTP id g68mr3359394yhe.19.1390085526472; Sat, 18
Jan 2014 14:52:06 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!6no17357430qao.1!news-out.google.com!gg4ni8
269qab.0!nntp.google.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
m!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
ed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!new
s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 18 Jan 2014 23:51:28 +0100
From: atm <...@v...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
References: <lb9o8e$unp$1@news.task.gda.pl>
<52da75c8$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lbe1qp$g54$1@news.task.gda.pl>
<52da8bf7$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
<lbeell$4jq$1@node2.news.atman.pl>
<52dac07b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<lbefle$5kt$1@node2.news.atman.pl>
<52dac9a2$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<lbeq5s$g90$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lbeq5s$g90$1@node2.news.atman.pl>
Lines: 70
Message-ID: <52db0574$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1390085492 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2222 89.66.202.73:53434
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3998
X-Received-Body-CRC: 1367740651
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519965
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-18 22:02, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:52dac9a2$0$2143$6...@n...neostrada
.pl...
>>
>>>>>
>>>>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
>>>>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
>>>>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
>>>>>
>>>>
>>>> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
>>>> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
>>>> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
>>>> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
>>>
>>> Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
>>> za różnica?
>>
>> Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
>> poglad test
>
> Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi
> się koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł
> się chyba z 5 razy.
> Skuteczność 100%. ;-)
Ha, w dieslu 1.9 CDTi przy 210km/h strzelila glowica, sprzedalem z
klekoczaca dwumasa. Znajomy niedawno wyminil komplet sprzegla z dwumasa,
calosc ok 3000zl. Mamy po prostu odmienne doswiadczenia :]
>
>>> To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
>>
>> Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
>
> Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
> nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
> Nawet jeśli mają wybór.
Teraz chyba juz nie ma wyboru, wszystko cacusne i delikatne.
>
>>> A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
>>> przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
>>> Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
>>> więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
>>> obliczona żywotność silnika.
>>> Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
>>>
>>
>> Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
>> chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest
>> ryzykowne.
>> Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma
>> swoje wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede
>> mial swobode wyboru - wroce do benzyny :]
>
> A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100
> km.
> To już wolę do auta dołożyć.
Amen, wybor to swietna sprawa, dlatego nastepnym razem bede polowal na
benzyne :]
Tu wlasciwie podsumowanie odnosnie zakupu uzywanego diesla:
http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/nowoczesny-dies
el-w-aucie-uzywanym-kosztowna-oszczednosc/m562j
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.14 00:14 Tomasz Wójtowicz
- 19.01.14 08:15 Cavallino
- 20.01.14 13:44 Nathan
- 25.01.14 18:33 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=