    Date: Sat, 18 Jan 2014 11:35:27 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opiłki metalu w zbiorniku

    W dniu 17.01.2014 18:53, anacron pisze:

    > 1,4 CRDI 90KM, 80 kkm (Hyundai i30/i20 lub KIA Venga/Cee'd)

    tego silnika nie znam. natomiast są takie hdi, w których coś tam w
    pompie ma podkładki które się ścierają na kolorowe opiłki. Pojawienie
    się tych opiłków nie wróży nic dobrego, ale też nie wróży katastrofy.
    Facet który napewno się zna na cytrynach peugeotach wyśmiał moje obawy
    podsycane informacjami z internetu i orzekł że moja pompa waląca
    opiłkami napewno 200 tyś nie przejedzie, ale zanim ona padnie, to w
    aucie (sprawnym) dokonam napewno droższych napraw niż wymiana pompy CR

    ToMasz