  • Data: 2014-01-18 15:07:24
    Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2014 13:38, atm pisze:
    > Hej anacron,
    > mozesz napisac kilka slow o samochodzie?
    > co to za model, jaki przyblizony przebieg, czy mocno doswiadczony przez
    > zycie?

    Hyundai i30 1,4 CRDI 90 KM, przebieg 80kkm, głównie trasy, tankowany
    tylko na firmowych stacjach (nie szukam najtańszej, tylko pierwszej
    firmowej (BP, Statoil, Shell, Orlen, Bliska), po tym jak mi się rezerwa
    zaświeci. Na trasie 90-110km/h, na autostradach 120-130 km/h (kilka razy
    kilkaset km z pedałem w podłodze), spod świateł dynamicznie (wyższy bieg
    przy 2,5-3 kRPM), w czasie wyprzedzania czasami do 4,5 kRPM. Auto
    regularnie serwisowane. Przy 80kkm pad 3 wtryskiwaczy i turbiny. W
    paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
    wtryskiwaczy i turbiny.

    --
    anacron
    aba/