  • 21. Data: 2014-10-09 11:41:13
    Temat: Re: Omijać Orange
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-08 22:39, GAD Zombie pisze:

    > Jakże to? Przecież GG jest niezniszczalne! ;)

    A gdy już dojdzie do 50generacji to będzie używana do osłony pancerzy
    czołgów...;-)

  • 22. Data: 2014-10-09 12:05:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 10:38, Konspirator pisze:

    > No właśnie... Z2. A ja dostałem Z, czyli w sumie prototyp.
    > Z2 bym kupił, gdybym nie miał innych wydatków.

    Teraz pewnie bym kupił Z3 ale jak kupowałem w czerwcu czy lipcu (nie
    pamiętam) to jeszcze nie było. A zmieniłem bo był ostatni czas na dobrą
    sprzedaż 1.5 rocznego SGS3 (sprzedał się za 800zł z case i folią) ale
    jeszcze miał pół roku gwarancji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2014-10-09 18:33:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-09 11:39, Użytkownik Trybun napisał:

    > Zgadza się omijać, unikać najbardziej nieprzyjaznej klientowi firmy na
    > polskim rynku. I niekoniecznie z powodu tego czy klient ma z nimi jakieś
    > nieporozumienia, oni systemowo zakładają blokadę do swoich telefonów, a
    > także uniemożliwiają odblokowanie na stałe kart SIM. Nikt inny tego nie
    > robi.

    Przeszkadza to komuś poza kombinatorami ciągle zmieniającymi
    dostawcę ?

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2014-10-09 19:55:21
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-09 18:33, RadoslawF pisze:
    > Przeszkadza to komuś poza kombinatorami ciągle zmieniającymi
    > dostawcę ?

    Mnie nie przeszkadzało, bo zabawy z oprogramowaniem skończyłem na MDA II
    z Windows Mobile (czyli dekadę temu), ale weźmy np. obsługę klienta.
    Infolinia Orange to jedna wielka porażka. A co w salonach? Jak trafisz
    na rzeczowego faceta, to spoko, ale ja wczoraj trafiłem na dwie durne
    cizie, przez które zmarnowałem co najmniej pół godziny, a nic nie
    załatwiłem.
    W T-Mobile pracuje akurat znajomy, więc mi tak wykombinował, żebym nie
    musiał płacić aktywacji 50 zł i wybrał dość fajny numer. Tyle że
    powiedziałem mu, żeby kartę (bo są 3 wielkości) wyłamał i od razu włożył
    do telefonu, to tak włożył, że czekam na aktywację, czekam i nic, a na
    wyświetlaczu znaczek, że karty nie ma. No to w końcu otwieram telefon,
    sprawdzam i co? Źle włożył. Włożyłem poprawnie i od razu zaskoczyło...
    Miła obsługa, na początku, była w Playu. Tzn. ładna. ;) Ale też w miarę
    kompetentna, tyle że po pewnych przygodach powiedziałem sobie, że nie
    dam im już zarobić ani grosza.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 25. Data: 2014-10-10 00:07:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konspirator" 54354f2f$0$25084$6...@n...neostrada.pl

    > No to zirytowany pojechałem do salonu T-Mobile. Padło na Samsunga Galaxy Ace 4.
    Oferta, jak dla mnie, całkiem przyzwoita, więc
    > biorę.
    > Bezproblemowo. Aparat co prawda jest słaby, ale co z tego, jak od zdjęć mam
    normalny. Za to ekran amoled robi wrażenie. :)

    Tu piszą, że Ace4 nie ma samoleda.

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxyace4/
    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_4_lte-647
    8.php
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2014-10-10 09:43:55
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    > Tu piszą, że Ace4 nie ma samoleda.

    Ma.
    http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-phone/smar
    tphone/smartphone/SM-G357FZWZXEO
    Zresztą to widać. No i na naklejce na ekranie było, że jest sAMOLED.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 27. Data: 2014-10-10 09:47:25
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-10 09:43, Konspirator pisze:

    > Ma.
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-phone/smar
    tphone/smartphone/SM-G357FZWZXEO

    > Zresztą to widać. No i na naklejce na ekranie było, że jest sAMOLED.

    http://www.t-mobile.pl/telefony-i-urzadzenia/telefon
    y/samsung-galaxy-ace-4/SA-H-T540.phtml

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 28. Data: 2014-10-10 11:40:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Przeszkadza to komuś poza kombinatorami ciągle zmieniającymi
    > dostawcę ?
    >

    > Pozdrawiam

    Przeszkadza jak stopięćdziesiąt... To właśnie idiotyczne, nie wiadomo
    komu do czego potrzebne ciągłe wpisywanie PINu po restarcie spowodowało
    że zrezygnowałem z netu mobilnego w tej firmie. Przy łączeniu przez
    router wi-fi nie ma możliwości wpisania PINu.

  • 29. Data: 2014-10-10 11:40:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-09 19:55, Konspirator pisze:

> [...]
    > Miła obsługa, na początku, była w Playu. Tzn. ładna. ;) Ale też w
    > miarę kompetentna, tyle że po pewnych przygodach powiedziałem sobie,

    Weź pod uwagę to że firmowe salony operatorów to można liczyć w
    promilach w stosunku do wszystkich istniejących. A tylko w firmowych
    dana firma odpowiada za jakość obsługi klienta.

  • 30. Data: 2014-10-10 14:52:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konspirator" 54378e40$0$3171$6...@n...neostrada.pl

    Na stronie Orange -- też nie ma.

    > Ma.
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-phone/smar
    tphone/smartphone/SM-G357FZWZXEO

    Tutaj ma.

    > Zresztą to widać. No i na naklejce na ekranie było, że jest sAMOLED.

    [to jakiś słaby ten samoled, skoro potrafi zniknąć...]

    Bankierzy (z grupy pbb) dywagują -- zwroty/cofki są potrzebne czy nie.
    Obejrzałbym specyfikację w sklepowym necie (czy tam w netowym sklepie)
    i kupiłbym -- a po rozpokaowaniu zobaczyłbym, że nie TFT, ale samoled...

    A może TFT to właśnie suerAMOLED? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'