  • 11. Data: 2014-10-08 19:34:48
    Temat: Re: Omijać Orange
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    BTW, dlaczego na oficjalnej stronie Samsunga nie ma Galaxy Ace 4?
    http://www.samsung.com/pl/search/?q=galaxy%20ace

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-10-08 22:39:26
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-10-08 19:12, Konspirator pisze:

    > Ledwo niewidoczna rysa jak się przyjrzałeś pod światło. W gorilla glass,
    > czy co tam dają, takie rzeczy nie powinny się zdarzać.

    Jakże to? Przecież GG jest niezniszczalne! ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 13. Data: 2014-10-08 23:23:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    >widocznie w T-mobile nie miałeś historii nieopłaconych faktur ;)

    A ponoc operatorzy jakos sprawdzaja wzajemnie.
    No chyba ze im juz przeszlo :-)

    J.

  • 14. Data: 2014-10-09 00:42:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 19:12:47 +0200, Konspirator
    <x...@g...com> wrote:
    > Ledwo niewidoczna rysa jak się przyjrzałeś pod światło. W gorilla
    glass,

    Lekka rysa i przestal działać dotyk na całości ekranu? Ja nie wiem
    jak oni to robią. Xperii play mogła być pajęczyna na całym ekranie i
    dotyk działał.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-10-09 09:48:02
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-09 00:42, Marek pisze:
    > glass,
    >
    > Lekka rysa i przestal działać dotyk na całości ekranu? Ja nie wiem jak
    > oni to robią. Xperii play mogła być pajęczyna na całym ekranie i dotyk
    > działał.

    Prawdę mówiąc, spadła na kant i ten kant jest ubity, średnica
    uszkodzenia to może 2 mm, natomiast wyraźnego pęknięcia szybki nie ma.
    Jest rysa, no ale trudno. Grunt, że telefony T-Mobile nie mają
    SIM-locków (a może to już standard we wszystkich sieciach?), no i tam,
    przy niskim abonamencie mam tylko 250 MB Internetu, a na karcie z Orange
    3 GB, więc mogę sobie przekładać.
    Natomiast moja stara Xperia U zaczęła chyba działać poprawnie, tyle że
    nie ma LTE, a ekranik na tyle mały, że pisanie SMS-ów jest koszmarem.
    Przeglądanie Internetu też. Jedynie dzwonić można.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 16. Data: 2014-10-09 10:04:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 09:48, Konspirator pisze:

    > Jest rysa, no ale trudno. Grunt, że telefony T-Mobile nie mają
    > SIM-locków (a może to już standard we wszystkich sieciach?),

    W Orange nie dość że masz Sim-locka to jeszcze bootloader jest zablokowany.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-10-09 10:25:57
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-09 10:04, Chris pisze:
    > W Orange nie dość że masz Sim-locka to jeszcze bootloader jest zablokowany.

    W Orange dobry jest tylko FunPack. Płacimy 108 zł za telewizję, Internet
    (teoretycznie 80/8), telefon stacjonarny i opłata jest na jednym
    rachunku. Z komórki też byłem w sumie zadowolony, bo rabat jakiś z
    tytułu FunPacka i abonament 70 zł, ale bez limitów, wybrany numer
    stacjonarny, bodajże 300 min, no i te 3 GB LTE. I jak mi przy
    przedłużaniu umowy dali tę Xperię za darmo, to też byłem kontent, ale
    jak widać, telefon strasznie delikatny. Czytałem, że ekran potrafił
    pękać po włożeniu telefonu do kieszeni z kluczami. Ile w tym prawdy -
    nie wiem, ale jak telefon jest taki cienki i plastik po bokach, to wcale
    bym się nie zdziwił. Ale po wygaśnięciu umów, po prostu kupię nowy
    telefon i włożę jakąś kartę prepaid.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 18. Data: 2014-10-09 10:28:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 10:25, Konspirator pisze:

> [...]
    > nie wiem, ale jak telefon jest taki cienki i plastik po bokach, to wcale
    > bym się nie zdziwił. Ale po wygaśnięciu umów, po prostu kupię nowy

    Mam Z2 i jakoś nie narzekam na jakość, tel nie raz już mi wypadł i spadł
    na podłogę i wszystko działa jak nowy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-10-09 10:38:51
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-09 10:28, Chris pisze:
    > Mam Z2

    No właśnie... Z2. A ja dostałem Z, czyli w sumie prototyp.
    Z2 bym kupił, gdybym nie miał innych wydatków.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 20. Data: 2014-10-09 11:39:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-08 16:50, Konspirator pisze:
> [...]
    > Bezproblemowo. Aparat co prawda jest słaby, ale co z tego, jak od
    > zdjęć mam normalny. Za to ekran amoled robi wrażenie. :)

    Zgadza się omijać, unikać najbardziej nieprzyjaznej klientowi firmy na
    polskim rynku. I niekoniecznie z powodu tego czy klient ma z nimi jakieś
    nieporozumienia, oni systemowo zakładają blokadę do swoich telefonów, a
    także uniemożliwiają odblokowanie na stałe kart SIM. Nikt inny tego nie
    robi.