  • 1. Data: 2014-10-07 20:34:00
    Temat: Oktanowy prestiż
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    8 realnych (zarazem oszołomionych) rdzeni za
    8 stówek (829) plnów od
    8 października.

    5"/16GB/1GB/A4.4/13Mpxl

    -=-

    Dobrze, że od 8 października, bo było zahaczenie o hitleryzm.
    Armata 88 mm to inaczej armata HH, czyli -- wiadomo co. ;)
    888 to inaczej HaHaHa -- nie kojarzy się źle. ;)

    1A 2B 3C 4D 5E 6F 7G 8H

    W Niemczech ponoć nie wolno używać zlepków AH i HH.
    Nie wolno tam też ponoć używać liczby 18 w pobliżu
    liczby 88.

    -- Ach, te liczby...
    -- Aha. ;)

    W Polsce można nawet bezkarnie namalować swastykę w miejscu
    publicznym -- bez konsekwencji, co niedawno ukazało życie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Post wysłany dzięki uprzejmości Virgin Mobile.

  • 2. Data: 2014-10-07 21:32:35
    Temat: Re: Oktanowy prestiż
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > 8 realnych (zarazem oszołomionych) rdzeni za
    > 8 stówek (829) plnów od
    > 8 października.
    >
    > 5"/16GB/1GB/A4.4/13Mpxl
    >
    > -=-

    Jak to cudo nazywają?

    > Dobrze, że od 8 października, bo było zahaczenie o hitleryzm.
    > Armata 88 mm to inaczej armata HH, czyli -- wiadomo co. ;)

    Heil Hitler?;-) . A tak swoja drogą - to uniwersalne działo zostało
    uznane za najlepszą armatę IIWŚ...

  • 3. Data: 2014-10-07 22:14:34
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > W Niemczech ponoć nie wolno używać zlepków AH i HH.

    Tablice rejestracyjne w Hamburgu zaczynają się od HH - HansaStadt
    Hamburg czy jakoś tak...

    Jakub

  • 4. Data: 2014-10-08 02:54:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Danecki" 543449aa$0$18084$6...@n...neostrada.pl

    > Tablice rejestracyjne w Hamburgu zaczynają się od HH - HansaStadt
    > Hamburg czy jakoś tak...

    A są jakieś zlepki AH sąsiadujące z HH?
    Była wojna antynazistowska, gdy okazało się, że jakiś
    ich proszek był na 18 prań a po 88 praniach odzież
    miała wyglądać jak nowa. Proszek musiał zniknąć
    z półek sklepowych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-10-08 02:56:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54343fce$0$18079$6...@n...neostrada.pl

    > Jak to cudo nazywają?

    Jakiś Prestigio.

    > ;-) .

    Nawet w cytatach nie chcę tego mieć.

    > A tak swoja drogą - to uniwersalne działo zostało uznane za najlepszą armatę
    IIWŚ...

    Tak salutowało -- strzelając. ;) Uniwersalne -- jako działo
    uniwersalne, jako armata czołgowa, jako działo przeciwlotnicze...
    Romantyczny naród...

    -=-

    Filmów z Jutuby via Virgin Mobile nie można oglądać, ale poza tym -- OK. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-10-08 14:18:00
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 54343fce$0$18079$6...@n...neostrada.pl

    >>> 8 stówek (829) plnów od

    > Jakiś Prestigio.

    No tak, było już tu na grupie o nim. Niezłe parametry ogólne, jednak
    spore braki w potrzebnych obecnie nowinkach..

    > Nawet w cytatach nie chcę tego mieć.

    Ale czy słusznie? Moim zdaniem na każdym kroku trzeba cytować i tym
    samym ośmieszać oszołomstwo i kult jednostki.

    > Tak salutowało -- strzelając. ;) Uniwersalne -- jako działo
    > uniwersalne, jako armata czołgowa, jako działo przeciwlotnicze...
    > Romantyczny naród...
    >
    > -=-

    Ależ skąd! Było to działo skonstruowane jako przeciwlotnicze. Dopiero w
    trakcie wojny okazało się że jest również doskonałe do niszczenia czołgów.

    > Filmów z Jutuby via Virgin Mobile nie można oglądać, ale poza tym --
    > OK. ;)

    Z jakiego powodu? Jakaś fanaberia operatora?

  • 7. Data: 2014-10-08 14:23:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > W Polsce można nawet bezkarnie namalować swastykę w miejscu
    > publicznym -- bez konsekwencji, co niedawno ukazało życie.

    A co w tym złego ?

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/89/K
    ite_swastika.jpeg

    Proszę jakie piękne latawce

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-08 17:34:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54352b6f$0$3159$6...@n...neostrada.pl

    > No tak, było już tu na grupie o nim. Niezłe parametry ogólne,
    > jednak spore braki w potrzebnych obecnie nowinkach..

    FE? (czyli -- na przykład)

    > Ale czy słusznie? Moim zdaniem na każdym kroku trzeba cytować i tym samym ośmieszać
    oszołomstwo i kult jednostki.

    Czego się nie da zniszczyć - z tego trzeba szydzić.
    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/e/epitafium_dla_sowizdrzala.p
    hp

    Może i tak. Ale kandydat na europosła zacytował -- i europosłem już nie jest.

    > Z jakiego powodu? Jakaś fanaberia operatora?

    Zbyt duże oczekiwania a zbyt małe możliwości.
    Może należy to ująć w te:

    filmów na lejku Virgin Mobile nie można oglądać

    słowa?

    Teraz lepiej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-10-09 11:47:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 54352b6f$0$3159$6...@n...neostrada.pl

    > FE? (czyli -- na przykład)

    No choćby obsługa standardu LTE, NFC czy GLONASS..

> [...]
    hp

    > Może i tak. Ale kandydat na europosła zacytował -- i europosłem już

    Głupotą i chowaniem głowy w piasek nigdzie daleko nie zajedzie...
    Słyszałeś o planach wsadzania do paki za koszulkę z wizerunkiem Lenina?

    > Zbyt duże oczekiwania a zbyt małe możliwości.
    > Może należy to ująć w te:
    >
    > filmów na lejku Virgin Mobile nie można oglądać
    >
    > słowa?
    >
    > Teraz lepiej?

    Ale w normalnym przekazie (bez lejka) da się oglądać?

  • 10. Data: 2014-10-09 17:50:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 543659b1$0$12639$6...@n...neostrada.pl

    > No choćby obsługa standardu LTE, NFC czy GLONASS..

    Dziś już mam ,,zwykły'' dostęp, nie tylko
    lejkowy, więc mogę sprawdzić.

    > Głupotą i chowaniem głowy w piasek nigdzie daleko nie zajedzie...

    Później jakaś sędzia będzie twardo obstawała przy tym,
    że to ja jestem autorem takiego zawołania i żadne
    argumenty nie zdołają pokonać tego stanowiska.

    > Słyszałeś o planach wsadzania do paki za koszulkę z wizerunkiem Lenina?

    Nie.

    > Ale w normalnym przekazie (bez lejka) da się oglądać?

    Pewnie tak -- nie próbowałem, ale nie zauważyłem
    innych ograniczeń niż lejek czy narzucane sprzętem.

    Lejek VM jako zapasowe łącze spełnił się w 100%.
    Tablet pracował jako HotSpot -- z tabletem łączył
    się i Monster, i laptop. (i może jeszcze ktoś, bo
    nie ,,zamknąłem'' połączenia)

    Porównanie z Solorzem wypada dla Solorza blado.
    Lejek (z uwagi na stabilność i brak potrzeby
    kapciowania) jest lepszy do tego stopnia, że
    przez ten czas (gdy nie miałem dostępu via
    Dunaj) ani przez chwilę nie skorzystałem z Aero2, choć mam 2 SIMki.

    Polscy rządzący zrobili ,,dobry'' interes z Solorzem.
    Dobry dla Solorza, nie dla podatników.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'