eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOmijać OrangeRe: Omijać Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 09 Oct 2014 19:55:21 +0200
    From: Konspirator <x...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Omijać Orange
    References: <54354f2f$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <543657ad$0$12639$65785112@news.neostrada.pl>
    <m16dcs$l5r$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <m16dcs$l5r$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5436cc0d$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.99.22.239
    X-Trace: 1412877325 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18095 217.99.22.239:64658
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1064342
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-09 18:33, RadoslawF pisze:
    > Przeszkadza to komuś poza kombinatorami ciągle zmieniającymi
    > dostawcę ?

    Mnie nie przeszkadzało, bo zabawy z oprogramowaniem skończyłem na MDA II
    z Windows Mobile (czyli dekadę temu), ale weźmy np. obsługę klienta.
    Infolinia Orange to jedna wielka porażka. A co w salonach? Jak trafisz
    na rzeczowego faceta, to spoko, ale ja wczoraj trafiłem na dwie durne
    cizie, przez które zmarnowałem co najmniej pół godziny, a nic nie
    załatwiłem.
    W T-Mobile pracuje akurat znajomy, więc mi tak wykombinował, żebym nie
    musiał płacić aktywacji 50 zł i wybrał dość fajny numer. Tyle że
    powiedziałem mu, żeby kartę (bo są 3 wielkości) wyłamał i od razu włożył
    do telefonu, to tak włożył, że czekam na aktywację, czekam i nic, a na
    wyświetlaczu znaczek, że karty nie ma. No to w końcu otwieram telefon,
    sprawdzam i co? Źle włożył. Włożyłem poprawnie i od razu zaskoczyło...
    Miła obsługa, na początku, była w Playu. Tzn. ładna. ;) Ale też w miarę
    kompetentna, tyle że po pewnych przygodach powiedziałem sobie, że nie
    dam im już zarobić ani grosza.


    --
    ?(??_?)? ? ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: