  • 1. Data: 2014-10-08 16:50:19
    Temat: Omijać Orange
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Rozwaliłem Xperię Z. Chciałem kupić nowy telefon w Orange.
    Był już wytypowany kandydat, ale co się okazuje: sprzedają go tylko w
    komplecie z akcesorium (np. futerał), no nic, trudno. Biorę.
    Pani wpisuje coś w systemie i zonk - nieopłacona ostatnia faktura, więc
    nic z tego.
    No to zirytowany pojechałem do salonu T-Mobile. Padło na Samsunga Galaxy
    Ace 4. Oferta, jak dla mnie, całkiem przyzwoita, więc biorę.
    Bezproblemowo. Aparat co prawda jest słaby, ale co z tego, jak od zdjęć
    mam normalny. Za to ekran amoled robi wrażenie. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-10-08 17:52:04
    Temat: Re: Omijać Orange
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 16:50:19 +0200, Konspirator
    <x...@g...com> wrote:
    > Rozwaliłem Xperię Z. Chciałem kupić nowy telefon w Orange.

    Jak, pękł ekran?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-10-08 17:55:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-08 16:50, Konspirator wrote:
> [...]
    > komplecie z akcesorium (np. futerał), no nic, trudno. Biorę.
    > Pani wpisuje coś w systemie i zonk - nieopłacona ostatnia faktura, więc

    a była?

> [...]
    > Bezproblemowo. Aparat co prawda jest słaby, ale co z tego, jak od zdjęć
    > mam normalny. Za to ekran amoled robi wrażenie. :)

    widocznie w T-mobile nie miałeś historii nieopłaconych faktur ;)

  • 4. Data: 2014-10-08 18:32:54
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 16:50, Konspirator pisze:
> [...]
    > Bezproblemowo. Aparat co prawda jest słaby, ale co z tego, jak od zdjęć
    > mam normalny. Za to ekran amoled robi wrażenie. :)

    Jak nie będziesz opłacać faktur w T-Mobile, to też przestaną być dla
    ciebie mili.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2014-10-08 18:40:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Konspirator" <x...@g...com>

> [...]
    > komplecie z akcesorium (np. futerał), no nic, trudno. Biorę.
    > Pani wpisuje coś w systemie i zonk - nieopłacona ostatnia faktura, więc

    I pewnie wiele poprzednich zapłaconych, tak ?

> [...]
    > Bezproblemowo. Aparat co prawda jest słaby, ale co z tego, jak od zdjęć
    > mam normalny. Za to ekran amoled robi wrażenie. :)

    Może przenieś jeszcze numer gdzieś indziej

  • 6. Data: 2014-10-08 18:49:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl>

    > a była?

    A ma to coś do rzeczy ? Nie chciał zapłacić gotówką ? Bali się, że
    fałszywkami zapłaci ? Nie zarobili na poprzednich fakturach ?

    Mnie kiedyś Plus zablokował usługi jak brakło 10zł bo się pomyliłem przy
    przelewaniu a pokaźne faktury wcześniej opłacałem. To teraz nie mają już za
    co wystawiać faktur, ale jeszcze na koniec wymusili zapłatę 5zł by uwolnić
    mój numer bo według nich stan konta nie mógł być zerowy. Pozdrawiam Plusa
    :-)

    > widocznie w T-mobile nie miałeś historii nieopłaconych faktur ;)

    Dobrze, że opłaconych nie mieli bo by mu dali dwa telefony zamiast jednego w
    nagrodę :-)

  • 7. Data: 2014-10-08 19:12:47
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-08 17:52, Marek pisze:

    > Jak, pękł ekran?

    Ledwo niewidoczna rysa jak się przyjrzałeś pod światło. W gorilla glass,
    czy co tam dają, takie rzeczy nie powinny się zdarzać.
    Co prawda naprawa kosztowałaby mnie jedyne 550 zł, ale ja telefonu
    potrzebuję na już, a stara Xperia U zaczęła szwankować (np. wpisywałeś
    SMS-a, próbowałeś tapnąć wyślij i nic. I jeszcze jakieś inne cyrki. Poza
    tym, po przyzwyczajeniu do większej Xperii, nagle ekranik stał się za
    mały i nie trafiałem w literki. ;)
    W każdym razie już wiem, dlaczego przy przedłużaniu umowy dali mi ją
    (Zetkę) za darmo i dlaczego tak szybko pojawiały się Z1 i Z2.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2014-10-08 19:17:16
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-08 17:55, AL pisze:
    > a była?

    No nie, bo chwilę byłem w rozjazdach, a później miałem problemy z
    drukarką Wi-Fi. Natomiast jak już wszystko działało, to przez pół dnia
    na koncie online miałem komunikat "ta strona jest dla ciebie
    niedostępna". Toteż na dzień dzisiejszy nie była i w sumie jeszcze nie
    jest. Jutro będzie. Już miałem iść do sklepu z telefonami i kupić
    normalnie, ale z bankomatu na dzień mogę wyciągnąć tylko 500 zł.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-10-08 19:21:55
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-08 18:32, Mario pisze:
    > Jak nie będziesz opłacać faktur w T-Mobile, to też przestaną być dla
    > ciebie mili.

    Ale w Orange mamy Funpacka od lat, do tego numer komórkowy i wszystkie
    faktury opłacone. Czasem z kilkudniowym opóźnieniem, ale jednak.
    W sumie nie winię sprzedawczyń, tylko system Orange. Już chce pakować
    telefon, a tu system wywala komunikat, że niet - oszust jeden, bo ma
    nieopłaconą ostatnią fakturę, a że już po terminie, to nie wolno
    sprzedać DRUGIEGO abonamentu. No to zarobili...

    --

  • 10. Data: 2014-10-08 19:23:05
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-08 18:40, John Kołalsky pisze:
    > I pewnie wiele poprzednich zapłaconych, tak ?

    Nie dość, że za komórkę, to najpierw za neozdradę, a od jakiegoś czasu
    za funpacka.

    --