  • 31. Data: 2014-10-10 15:11:29
    Temat: Re: Omijać Orange
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    > A może TFT to właśnie suerAMOLED?

    Ja się dziwię, że ktoś jeszcze stosuje TFT. Przecież sAMOLED nie jest
    żadną nowością. Nawet sAMOLED+ nie jest.

    A co dają w ajFonach? :>

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 32. Data: 2014-10-10 16:33:13
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-10 15:11, Konspirator wrote:

    > Ja się dziwię, że ktoś jeszcze stosuje TFT. Przecież sAMOLED nie jest
    > żadną nowością. Nawet sAMOLED+ nie jest.
    >
    > A co dają w ajFonach? :>

    IPS
    a nazwali se te ekrany Retina
    http://en.wikipedia.org/wiki/Retina_Display

  • 33. Data: 2014-10-10 16:37:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konspirator" 5437db06$0$18368$6...@n...neostrada.pl

    > Ja się dziwię, że ktoś jeszcze stosuje TFT.

    Może już nikt tego nie stosuje -- zakładam, że IPS to nie TFT.

    > Przecież sAMOLED nie jest żadną nowością.

    Monochromatyczny znany jest od kilkudziesięciu lat.
    A kolorowy -- co najmniej od 10 lat jest stosowany przemysłowo.

    > Nawet sAMOLED+ nie jest.

    Nie wiem, czym różni się amoLED od SuperamoLEDu.

    > A co dają w ajFonach? :>

    ZTCW sztandarowym ekranem (i chyba jedynym) jest IPS!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2014-10-10 16:46:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >"Konspirator" 5437db06$0$18368$6...@n...neostrada.pl
    >Może już nikt tego nie stosuje -- zakładam, że IPS to nie TFT.

    Zle zakladasz. IPS to odmiana TFT.

    >Monochromatyczny znany jest od kilkudziesięciu lat.

    Kilkadziesiat ? Oj chyba nie..

    >A kolorowy -- co najmniej od 10 lat jest stosowany przemysłowo.

    tez chyba nie.

    Tak czy inaczej - na razie sa porownywalne dla uzytkownika.

    J.

  • 35. Data: 2014-10-10 16:49:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-10-09 18:33, RadoslawF pisze:

    >Przeszkadza jak stopięćdziesiąt... To właśnie idiotyczne, nie wiadomo
    >komu do czego potrzebne ciągłe wpisywanie PINu po restarcie
    >spowodowało że zrezygnowałem z netu mobilnego w tej firmie. Przy
    >łączeniu przez router wi-fi nie ma możliwości wpisania PINu.

    Hm, a dokumentacje czytales ?
    PIN jest czesto spotykany, wiec routery raczej potrafia go wpisac i
    zapamietac ...

    J.

  • 36. Data: 2014-10-11 00:48:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5437f156$0$12632$6...@n...neostrada.pl

    > Zle zakladasz. IPS to odmiana TFT.

    Powiedzmy -- rozwinięcie TFT. Ponadto są już różne odmiany IPS.

    Na moich oczach jakiś człowiek pstryknął fotkę w galerii jakimś
    śrubkom -- aż ciężko było oderwać wzrok od ekranu. Samoled jest
    po prostu bardzo ładny -- a facet rzecz jasna miał samoleda.

    > Kilkadziesiat ? Oj chyba nie..

    Tak -- czytałem o tym, gdy łaziłem do wczesnych lat podstawówki.
    (od 4 czy 5 klasy odszedł Jarek Lach -- a ja czytałem o amoledach,
    zanim on odszedł; było monochromatyczne, miało duży kontrast
    i dawało się rolować -- chyba A4 czy B5 do średnicy 2 cm)
    Miało to być coś w rodzaju druku LEDek na podłożu z polimerów.

    Same LEDki są znane jeszcze dłużej.

    > tez chyba nie.

    Zdecydowanie tak. W 2007 przymiarzełem się do kupna telewizora
    na amoledach. Już od wielu lat nie ma tego (Avansu chyba na
    ulicy Hetmańskiej) sklepu, w którym rozmawiałem o takim telewizorze.

    > Tak czy inaczej - na razie sa porownywalne dla uzytkownika.

    Co jest porównywalne?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2014-10-11 11:39:40
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    > Samoled jest po prostu bardzo ładny -- a facet rzecz jasna miał samoleda.

    Tak. Szkoda tylko, że w moim nie ma HD, bo już w ogóle byłaby rewelacja.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 38. Data: 2014-10-11 18:45:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-10 16:49, J.F. pisze:

    > Hm, a dokumentacje czytales ?
    > PIN jest czesto spotykany, wiec routery raczej potrafia go wpisac i
    > zapamietac ...
    >
    > J.

    Niestety, w oryginalnej wersji softu nie ma opcji wpisywania PINu.
    Natomiast w teraz wgranej alternatywnej wersji softu - Gargoyle jest,
    ale nie działa...

  • 39. Data: 2014-10-11 20:49:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konspirator" 5438fae1$0$12621$6...@n...neostrada.pl

    > Tak. Szkoda tylko, że w moim nie ma HD, bo już w ogóle byłaby rewelacja.

    Zauważyłem, że samoledy Samsunga zazwyczaj mają małą rozdzielczość.
    Dopiero modele wysokie (SG Tab S) mają wysoką rozdzielczość.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2014-10-12 01:14:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 54395ea1$0$12636$6...@n...neostrada.pl

    > Niestety, w oryginalnej wersji softu nie ma opcji
    > wpisywania PINu. Natomiast w teraz wgranej
    > alternatywnej wersji softu - Gargoyle
    > jest, ale nie działa...

    To nazywa się rozdźwiękiem ;) pomiędzy praktyką a teorią.

    Czysty ;) teoretyk (chyba jest ich coraz więcej) wie, jak coś
    wykonać, jest mądry, kształcony, zaradny -- ale dosłownie każda
    konfrontacja z tak zwaną rzeczywistością kończy się wypadkiem
    takim, jak wypadek samochodowy, gdyż tak zwane życie preferuje
    praktyków, nie czystych teoretyków.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'