  • 1. Data: 2014-10-07 15:39:34
    Temat: iP 6
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    iPhone 6 tak zajebiście się sprzedaje, że aż wylądował na grouponie:
    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/gg-power-pr
    ice-pl-2/46415332

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 2. Data: 2014-10-07 23:59:32
    Temat: Re: iP 6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > iPhone 6 tak zajebiście się sprzedaje, że aż wylądował na grouponie:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/gg-power-pr
    ice-pl-2/46415332

    I co to dla Ciebie znaczy że firma www.powerprice.it (włoska?) za
    pośrednictwem platformy handlowej Groupon sprzedaje produkt
    w Polsce który nie jest oferowany jeszcze w dystrybucji własnej Apple?

    Znasz inny jakiś produkt który jeszcze przed premierą oficjalną na
    polskim rynku byłby tu smuglowany zza granicy przez firmy trzecie?

    Czy to dla Ciebie oznaka popularności czy wręcz przeciwnie?

    Chyba strzeliłeś sobie gola do własnej bramki, niechcący...

  • 3. Data: 2014-10-08 09:22:50
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-10-07 23:59, Pszemol pisze:

    > Znasz inny jakiś produkt który jeszcze przed premierą oficjalną na
    > polskim rynku byłby tu smuglowany zza granicy przez firmy trzecie?
    >
    > Czy to dla Ciebie oznaka popularności czy wręcz przeciwnie?

    Xbox One na przykład. A wcale tak popularny nie jest.

  • 4. Data: 2014-10-08 23:06:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "kosmos" <a...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Xbox One na przykład. A wcale tak popularny nie jest.

    No cóż... Mało co jest "tak" popularne jak iPhone... :-P

    Tak czy inaczej - jeśli firmie z Włoch, opłaca się wystawiać
    na sprzedaż w Polsce kupowanego poza Polską iPhone to
    nie znaczy to wcale że "źle się sprzedaje" tylko wręcz przeciwnie:
    rynek ma na to urządzenie zapotrzebowanie mimo że sam Apple
    jeszcze nie dotarł do naszego kraju ze wsparciem dla tego modelu.

  • 5. Data: 2014-10-09 07:44:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-08 23:06, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > rynek ma na to urządzenie zapotrzebowanie mimo że sam Apple
    > jeszcze nie dotarł do naszego kraju ze wsparciem dla tego modelu.

    Ale wiesz, że ponad 50% z tej ceny idzie do Groupona?
    http://grouponkosmetyka.wordpress.com/rozliczenia/

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2014-10-09 10:19:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-08 23:06, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > rynek ma na to urządzenie zapotrzebowanie mimo że sam Apple
    > jeszcze nie dotarł do naszego kraju ze wsparciem dla tego modelu.

    Jeśli firma z Włoch u nas wystawia oznacza że ceny są takie
    że powinno to być opłacalne. Natomiast ile naprawdę sprzedadzą
    i czy będzie się opłacało to inna sprawa.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-10-09 19:55:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" 5433ed1b$0$12622$6...@n...neostrada.pl

    > iPhone 6 tak zajebiście się sprzedaje, że aż wylądował na grouponie:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/gg-power-pr
    ice-pl-2/46415332

    Od dawna ipady/iphony są oferowane jako wisienki -- bodajże do KKCiti.
    Po prostu gdzieś trzeba to upychać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'