-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 10 Oct 2014 11:40:58 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Omijać Orange
References: <54354f2f$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<543657ad$0$12639$65785112@news.neostrada.pl>
<m16dcs$l5r$1@node1.news.atman.pl>
<5436cc0d$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5436cc0d$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141009-1, 2014-10-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 27
Message-ID: <5437a99e$0$3177$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.241
X-Trace: 1412934046 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3177 31.61.138.241:4421
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1064376
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-09 19:55, Konspirator pisze:
> W dniu 2014-10-09 18:33, RadoslawF pisze:
>> Przeszkadza to komuś poza kombinatorami ciągle zmieniającymi
>> dostawcę ?
>
> Mnie nie przeszkadzało, bo zabawy z oprogramowaniem skończyłem na MDA
> II z Windows Mobile (czyli dekadę temu), ale weźmy np. obsługę
> klienta. Infolinia Orange to jedna wielka porażka. A co w salonach?
> Jak trafisz na rzeczowego faceta, to spoko, ale ja wczoraj trafiłem na
> dwie durne cizie, przez które zmarnowałem co najmniej pół godziny, a
> nic nie załatwiłem.
> W T-Mobile pracuje akurat znajomy, więc mi tak wykombinował, żebym nie
> musiał płacić aktywacji 50 zł i wybrał dość fajny numer. Tyle że
> powiedziałem mu, żeby kartę (bo są 3 wielkości) wyłamał i od razu
> włożył do telefonu, to tak włożył, że czekam na aktywację, czekam i
> nic, a na wyświetlaczu znaczek, że karty nie ma. No to w końcu
> otwieram telefon, sprawdzam i co? Źle włożył. Włożyłem poprawnie i od
> razu zaskoczyło...
> Miła obsługa, na początku, była w Playu. Tzn. ładna. ;) Ale też w
> miarę kompetentna, tyle że po pewnych przygodach powiedziałem sobie,
> że nie dam im już zarobić ani grosza.
>
>
Weź pod uwagę to że firmowe salony operatorów to można liczyć w
promilach w stosunku do wszystkich istniejących. A tylko w firmowych
dana firma odpowiada za jakość obsługi klienta.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.14 14:52 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.10.14 15:11 Konspirator
- 10.10.14 16:33 AL
- 10.10.14 16:37 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.10.14 16:46 J.F.
- 10.10.14 16:49 J.F.
- 11.10.14 00:48 Eneuel Leszek Ciszewski
- 11.10.14 11:39 Konspirator
- 11.10.14 18:45 Trybun
- 11.10.14 20:49 Eneuel Leszek Ciszewski
- 12.10.14 01:14 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=