eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOmijać Orange › Re: Omijać Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 10 Oct 2014 11:40:58 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Omijać Orange
    References: <54354f2f$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <543657ad$0$12639$65785112@news.neostrada.pl>
    <m16dcs$l5r$1@node1.news.atman.pl>
    <5436cc0d$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5436cc0d$0$18095$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141009-1, 2014-10-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <5437a99e$0$3177$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.241
    X-Trace: 1412934046 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3177 31.61.138.241:4421
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1064376
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-09 19:55, Konspirator pisze:
    > W dniu 2014-10-09 18:33, RadoslawF pisze:
    >> Przeszkadza to komuś poza kombinatorami ciągle zmieniającymi
    >> dostawcę ?
    >
    > Mnie nie przeszkadzało, bo zabawy z oprogramowaniem skończyłem na MDA
    > II z Windows Mobile (czyli dekadę temu), ale weźmy np. obsługę
    > klienta. Infolinia Orange to jedna wielka porażka. A co w salonach?
    > Jak trafisz na rzeczowego faceta, to spoko, ale ja wczoraj trafiłem na
    > dwie durne cizie, przez które zmarnowałem co najmniej pół godziny, a
    > nic nie załatwiłem.
    > W T-Mobile pracuje akurat znajomy, więc mi tak wykombinował, żebym nie
    > musiał płacić aktywacji 50 zł i wybrał dość fajny numer. Tyle że
    > powiedziałem mu, żeby kartę (bo są 3 wielkości) wyłamał i od razu
    > włożył do telefonu, to tak włożył, że czekam na aktywację, czekam i
    > nic, a na wyświetlaczu znaczek, że karty nie ma. No to w końcu
    > otwieram telefon, sprawdzam i co? Źle włożył. Włożyłem poprawnie i od
    > razu zaskoczyło...
    > Miła obsługa, na początku, była w Playu. Tzn. ładna. ;) Ale też w
    > miarę kompetentna, tyle że po pewnych przygodach powiedziałem sobie,
    > że nie dam im już zarobić ani grosza.
    >
    >

    Weź pod uwagę to że firmowe salony operatorów to można liczyć w
    promilach w stosunku do wszystkich istniejących. A tylko w firmowych
    dana firma odpowiada za jakość obsługi klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: