  • 1. Data: 2014-10-08 19:28:54
    Temat: Andruta KitKata
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Nie ogarniam.
    Na Xperii miałem jakiegoś starszego i wszystko ogarniałem.
    A teraz, nie dość, że nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.
    No ale bawiłem się nim dopiero z 5 min.
    Może ogarnę?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-10-08 20:11:24
    Temat: Re: Andruta KitKata
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-08 o 19:28, Konspirator pisze:
> [...]
    > Na Xperii miałem jakiegoś starszego i wszystko ogarniałem.
    > A teraz, nie dość, że nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.

    Może. Napisz w odstępach 30 minutowych jakie postępy i wrażenia. Nie
    zrażaj się początkowymi problemami.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-10-08 20:16:09
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-08 20:11, Piotr Rezmer pisze:

    > Może. Napisz w odstępach 30 minutowych jakie postępy i wrażenia. Nie
    > zrażaj się początkowymi problemami.

    BTW, podobno przez KitKata, na niektórych modelach telefonów nie działa
    nawigacja...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-10-08 22:40:00
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konspirator" napisał:

    > BTW, podobno przez KitKata, na niektórych modelach telefonów nie działa
    > nawigacja...

    Poważnie? Możesz wskazać źródło?

  • 5. Data: 2014-10-08 23:29:13
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-08 22:40, Tomek pisze:

    > Poważnie? Możesz wskazać źródło?

    W historii przeglądarki nie znalazłem strony. W każdym razie
    przeczytałem o tym w komentarzach do telefonu czy czegoś i kilka osób
    potwierdziło. Natomiast nie pamiętam, czy przypadkiem nie chodziło o
    problemy po aktualizacji na KitKata. Jeśli jest fabrycznie wgrany, to
    nie wierzę w te opowieści.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2014-10-09 07:37:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-08 20:16, *Konspirator* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > BTW, podobno przez KitKata, na niektórych modelach telefonów nie działa
    > nawigacja...

    Działa na wszystkich - aplikacja i dane muszą jedynie być w pamięci
    wewnętrznej telefonu, a nie na karcie.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2014-10-09 08:38:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 07:37, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2014-10-08 20:16, *Konspirator* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Działa na wszystkich - aplikacja i dane muszą jedynie być w pamięci
    > wewnętrznej telefonu, a nie na karcie.

    A coś więcej ? bo moja AM o tym nic nie wie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-10-09 08:38:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-08 19:28, Konspirator pisze:
> [...]
    > Na Xperii miałem jakiegoś starszego i wszystko ogarniałem.
    > A teraz, nie dość, że nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.

    Nie będzie mógł instalować programów na karcie pamięci, tylko pamięć wew
    chyba że zrobisz root-a.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-10-09 08:57:17
    Od: K <...@...c>

    On 09/10/2014 07:38, Chris wrote:

    > Nie będzie mógł instalować programów na karcie pamięci, tylko pamięć wew
    > chyba że zrobisz root-a.

    ja na moto g 2nd instaluje i na karcie i wewnatrz. mam 4.4.4 bez roota.
    ktos cie w blad musial wprowadzic.

  • 10. Data: 2014-10-09 09:08:25
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 08:57, K pisze:

    > ja na moto g 2nd instaluje i na karcie i wewnatrz. mam 4.4.4 bez roota.
    > ktos cie w blad musial wprowadzic.

    Bo to zależy od producenta, systemowo w 4.4.x instalacja na karcie SD
    jest zablokowana.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl