  • Data: 2009-11-22 07:49:54
    Temat: Re: Olympus E-520 problem z AF
    Od: smogg <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    homo sapiens o pseudonimie "Jacek Śliwicki" naskrobał/a:

    > Nie zniechęcaj się ....Miałem to samo , częsty problem podobno w tym modelu
    > . Wysyłasz DHL do serwisu na koszt Olympusa , jedzie to gdzieś do Czech , do
    > naprawy . Najlepiej dołącz obiektywy .

    Po pierwsze odpisuje się POD postem.
    Naprawili to definitywnie? Dzisiaj robiłem testy szkieł 14-42mm i
    40-150mm ze starą puszką E-500 i w 50% przypadków AF nie trafia wcale
    albo gdzie indziej. Z E-520 nie trafia w 95% przypadków.

    Czy to możliwe, że dostałem puszkę i oba szkła z problemem ostrzenia?
    Czy wyregulują szkła do puszki w serwisie?

    Kurde, naprawdę nie spodziewałem się takiej kichy...

    > W moim przypadku korpus E -520 wrócił naprawiony i teraz jest OK .

    Mam nadzieje, że u mnie będzie podobnie.

    > pozdro
    >
    > jacek

    pozdro
    smogg