eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaOlej-cylindy i tłoki › Re: Olej-cylindy i tłoki
  • Data: 2009-07-11 21:12:45
    Temat: Re: Olej-cylindy i tłoki
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy mi sie wydaje czy to nie we wszystkich silnikach ?
    > Ze czesto korbowod jest bez kanalu, a sworzen tlokowy smaruje olej
    > zebrany przez pierscien zgarniajacy ..
    >
    W silnikach wyzszej klasy smarowanie musi byc pod cisnieniem. W silnikach
    nizszej klasy i starszych bylo smarowanie rozbryzgowe. Korbowód zagarnial z
    miski olejowej, a nie zgarnial z cylindra, olej i w tym celu niektóre
    korbowody mialy w miejscu lozyskowania na wale korbowym taki pazurek, którym
    rozbryzgiwaly olej. W miejscu lozyskowania sworznia tlokowego byl maly
    kanalek ulatwiajacy rozprowadzanie mgly olejowej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: