  • Data: 2009-07-12 14:30:02
    Temat: Re: Olej-cylindy i tloki
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Jul 2009 12:40:24 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zla ksiazka
    >http://en.wikipedia.org/wiki/Front-wheel_drive

    Dobra ksiazka. To jest ksaizna/podrecznik dla amerykanskich mechnikow
    samochodowych. Na pierwszej stronei ma stempel:

    Property of
    Knights Of Columbus Free Evening
    School for ex-serviceman

    Czyli dla przeszkalania bylych zolnierzy. To nie jest podrecznik
    akademicki ani sprawozdanie o najnowszych nowinkach. To jest o
    konstrukcji samochodow bedacych aktualnie na rynku. Oczywiscie,
    wymyslano rozne nowinki, ale nie byly one stosowane w praktyce.

    Brak rozniez (w ksiazce!):

    z. Hamulce hydrauliczne

    Zas moja odpowiedz byla odpowiedzie do postu nei pamietam kogo,
    sugarujacego ze w latach 20 samochody byly proste i prymitywne, ot,
    takie bryczki z silnikami. Ksaizka zadaje temu klam

    A.L.