eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOlej 10W40 syntetyczny?Re: Olej 10W40 syntetyczny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <575fddc7$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...net>
    <576104be$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <njr476$c6h$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Olej 10W40 syntetyczny?
    Date: Wed, 15 Jun 2016 12:15:19 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 43
    Message-ID: <57612aad$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.244.73.232
    X-Trace: 1465985709 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 212.244.73.232:2507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583764
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:njr476$c6h$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >> Samochód ma już ponad 10 lat i jest zamortyzowany. Przebieg także
    >> słuszny. Generalnie planuję jeździć ile się da - tzw polski long-life
    >> :), bo pogodziłem się już z myślą, że w żaden uczciwy sposób auta nie
    > to zacznijmy od początku. jakie auto i jaki silnik? po 10 latach może brać
    > olej ale bez przesady. Ile musisz dolewac?

    Dolewam z litr na miesiąc co u mnie przekłada się na jakieś 2-3kkm.

    > bierz zwykły półsyntetyk lotosa za 50pln i czesc zaoszczędzone pieniadze
    > wydaj na hamulce:)

    Hamulce na razie OK, przegląd wczoraj przeszedł i to uczciwie.

    >> sprzedam. Pozostaje mi rozbiórka na częsci i złomowanie resztek lub skup
    > a co, zgnity jest?

    Progi, tylne nadkola, tyle z rzeczy widocznych. O niewidocznej reszcie wolę
    nie wiedzieć - po co się martwić :)

    >> aut i śmieszna cena. Chodzi mi tylko o to by auto nie umarło zbyt szybko
    >> na skutek zatarcia silnika stąd poszukiwania oleju, którego będzie jak
    >> najmniej ubywać.
    > silnk sie nie zatrze dopoki bedzie cisnienie oleju - masz kontrolkę na
    > desce od tego.

    Na początku po odpaleniu przez parę sekund się swieci.

    >> Moim zdaniem olej ucieka pierścieniami tłokowymi. Mój mechanik
    >> potwierdza tą koncepcję. Choć może i Twoja koncepcja z uszczelniaczami
    >> zaworowymi nie jest błędna, bo widać olej w gniazdach świec.
    > uszczelniacze zaworowe są w środku pod pokrywą zaworów. jak masz olej w
    > gniazdach świec to ucieka ci spod uszczelki od tej pokrywy.
    > zostawiasz dym niebieski za sobą? jak przegazujesz to jest chmura dymu za
    > tobą widoczna? na jałowym dymi na niebiesko?

    Nie zauważyłem niebieskiego dymu. Ale po prawdzie to nie obserwowałem tego
    zbyt uważnie. Trzeba będzie sprawdzić z czyjąś pomocą, bo sam tego nie
    zobaczę.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: