  • Data: 2016-06-17 13:13:43
    Temat: Re: Olej 10W40 syntetyczny?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 11:45:19 UTC+2 użytkownik Vlad The Ripper napisał:

    > Wczoraj sprawdzałem z pomocą innej osoby jak to jest z tym dymem. Okazało
    > się, że przynajmniej na moment sprawdzenia nie ma na jałowym biegu
    > niebieskiego dymu i nie pojawia się taki także przy gazowaniu silnika do
    > 6000rpm. W zasadzie to są jedynie prawie przezroczyste spaliny [...]

    Wczesniej pisałeś ze znika ci 1l na 3000km. IMHO to nie jest ilość
    którą można zaobserwować w spalinach, a przynajmniej nie "na oko".

    > Olej nie cieknie z silnika ani z żadnego innego elementu, wszystko suche.
    > Oglądałem tydzień temu w warsztacie i przedwczoraj na przeglądzie
    > technicznym.
    >
    > Zatem pozostaje zagadka, którędy ucieka olej?

    U mnie silnik bierze do 0,2l na 1000km. Od nowości, regularnie
    już 9 rok. U innych użytkowników GP podobnie. Nikt nie wskazał
    jednoznacznie, którędy one biorą ten olej, ale wszystkie tropy
    wskazują na odmę. TTTM. Spaliny są "czyste".

    Pozdrawiam
    MK