  • Data: 2012-09-18 20:25:46
    Temat: Re: Okrojona implementacja ext3 na uC
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-18 09:22, Tomasz M. wrote:
    > W mini2440 instalowali emdebiana dzieląc kartę SD na dwie partycje -
    > kernel na vfat, właściwy system na ext3. Takie rozwiązanie odpada?

    Idealne rozwiązanie jest takie:

    a) system szuka fs na mmc
    b) system szuka fs na usb
    c) system szuka fs na sieci
    d) robi to w/g ustalonej kolejności
    e) fs to ext2,vfat,ntfs

    Kernel w pliku. Parametry dla jajka w pliku.

    W ten sposób (toretycznie) nigdy nie bedę musiał flashować urzadzenia,
    bo zawsze mogę zapodać nowy kernel i bootparams z zewnatrz. A docelowo
    przy urządzeniu nie będzie osoby mającej pojęcie o czymkolwiek poza
    wsadzaniem karty w dziurkę.

    Tymczasem uboot dysponuje wszystkim tylko nie tym co potrzebuje :/