-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <k...@4...net>
<q535f6$itk$1$opajak@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<5c752c1f$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5c7ec365$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
From: Poldek <p...@i...eu>
Date: Wed, 6 Mar 2019 13:04:09 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <5c7fb738$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.50.117.154
X-Trace: 1551873848 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 482 80.50.117.154:50767
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651507
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-06 o 00:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Poldek p...@i...eu ...
>
>>>> Poza tym zaraz sie okaze, ze ciezarowkom wolno 80, czy nawet 70, i
>>>> juz trzeba wyprzedzic.
>>>
>>> Wymagałoby to urealnienia pewnych spraw.
>>> Ciezarówki jezdza przelotowo 90 i nie widze powodów zeby miały
>>> jezdzic wolniej. Trzeba po prostu zrezygnowac z ograniczenia do 70
>>> bo jest sztuczne i absurdalne.
>>>
>> Ciężarowy przy 90 emituje większy hałas i większą degradację drogi.
>> Ograniczenia mają swoje powody, których możesz być nieświadomy.
>>
> Wiesz czym sie rozni wrobelek od zwłaszcza?
>
Przekonałeś mnie swoją argumentacją.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.19 13:05 Poldek
- 06.03.19 13:08 Poldek
- 06.03.19 13:59 Budzik
- 06.03.19 14:36 J.F.
- 06.03.19 18:59 Budzik
- 06.03.19 19:26 J.F.
- 06.03.19 20:41 kk
- 06.03.19 20:59 Budzik
- 06.03.19 21:02 kk
- 06.03.19 21:02 kk
- 06.03.19 21:11 kk
- 06.03.19 21:12 kk
- 06.03.19 21:14 kk
- 06.03.19 21:23 Jacek Maciejewski
- 06.03.19 21:25 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe