  • Data: 2019-03-06 14:36:56
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAA0A8B2B23B4budzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Hmm... No to nie znam takich aut co przy 95km/h maja odciecie.

    na dwojce :-)

    Nie chodzi o odciecie - chodzi o predkosc jak juz mijasz tira i mozesz
    zjechac.
    Niektorzy nie maja problemu z przestrzeganiem predkosci przy
    wyprzedzaniu :-)

    >Mam wrazenie ze kiedys tez był duzy bo dróg było mniej.

    Zalezy gdzie. Z Wrocka:
    -do Klodzka droga ciagle ta sama, no nie, jest pare km nowego,
    -do Walbrzycha - jak wyzej,
    -do Jeleniej Gory ta sama,
    -do Legnicy ... w zasadzie ta sama,
    -do Zielonej Gory ... no, ciut przybylo, bo mozna przez A4
    -do Poznania ... w budowie,
    -do Warszawy - przybylo, przy okazji do Gdanska nia mozna jechac
    -do Opola ... przybylo, bo sie autostrada wreszcie zrobila,

    Ale tam, gdzie ciagle smutne dwa pasy, to coraz mniejsze luki na pasie
    z przeciwka.

    >Rozumiem. Ciebie uczyli inaczej.
    >Ja robię to tak, ze juz wczesniej staram sie wypatrzec luke z przodu
    >i tyle.

    Jest to trudne.
    Jak jest wzniesienie - nie wypatrzysz.
    Jak jest zakret - na polowie nie wypatrzysz.
    Jak cos jedzie z przeciwka - zaslania i nie widac co za nim.

    >Ale nie mam jakiegoś wielkiego cisnienia na oszczedzanie kazdych 5
    >sekund
    >wiec moze dlatego nei widze w tym wielkiego problemu.

    No i jedziemy potem 70 za tirem, mniejsza ciezarowka, lub
    kapelusznikiem.

    >Ale to juz beda troche inne odległosci. Ale poniewaz nigdy nie
    >przekraczam busem 110 to w sumie czemu nie :)

    No tak - siedzisz wyzej, to moze widzisz troche lepiej nad osobowkami.
    A ja przez busy nie widze, czy za nim pusto czy nie :-)

    Poza tym busy potrafiaja jezdzic szybko, nawet zastanawiajaco szybko.
    Ostatnio takiego jednego 200/h gonilem ...

    >Tiry 70 na normalnej drodze...? Hmm... Jadac 70 to cie raczej
    >regularnie
    >tiry beda popedzac.

    Ale predkosc prawdziwa - z GPS, nie zawyzona z licznika.
    I niestety - to ja jade za tirem.

    >Pomaga w tym ze co chwile jakis osioł się nie zmiescił...

    No, tak ogolnie to wypadkowosc spadla w kraju przez 30 lat ... mimo,
    ze samochodow przybylo.

    A moze wlasnie dlatego, ze przybylo :-)

    J.