  • Data: 2017-07-03 18:19:18
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2017 o 17:52, Pszemol pisze:

    > Produkcja zacznie się powoli, okolo 5000 sztuk na tydzień aż do końca roku,

    Może źle zrozumiałem, ale nie zaczynają od 5000 tylko chca osiągnać 5k
    na tydzień do końca roku.

    > Ze względu na dużą liczbę osób którzy już zapisali się w kolejce (ok pół
    > miliona rezerwacji po $1000) ci którzy dziś zechcą kupić to auto będą
    > musieli czekać do końca 2018 roku lub dłużej na swój samochód.

    Nie wiadomo ile osób "zapisało się" na Teslę 3, tylko że Musk
    zapowiedział, że na normalny rynek napewno nie trafi przed końcem 2018.
    Może równie dobrze z tego wynikać, że dobrze zdają sobie sprawę, że nie
    mają żadnego doświadczenia w masowej produkcji i przewidują problemy, a
    nie żaden pół miliona zamówień.

    > http://www.nbcchicago.com/news/business/Tesla-Says-I
    ts-Model-3-Car-Will-Go-on-Sale-on-Friday-432242633.h
    tml?_osource=SocialFlowFB_CHBrand

    Ciekawe jest co innego "The car is to start around $35,000 and with a
    $7,500 federal electric car tax credit, could cost $27,500"

    Czy ja dobrze zrozumiałem, że 1/4 dopłaca państwo?

    Shrek.