  • 21. Data: 2014-11-07 21:20:24
    Temat: Re: Odzysk miedzi po wytrawieniu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-11-07 19:16, Dariusz K. Ładziak pisze:

    > Dla audiofilów to z miedzi rafinowanej próżniowo a nie z jakiejś w
    > niekontrolowany sposób utlenionej!

    Ja czekam, kiedy się pojawią audiofilskie kable izolowane olejowanym
    papierem z audiofilskimi sprężareczkami do oleju na super-audiofilski
    olej w cenie 1000 PLN/cm3.

  • 22. Data: 2014-11-07 21:32:41
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 listopada 2014 21:20:31 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Ja czekam, kiedy się pojawią audiofilskie kable izolowane olejowanym
    > papierem z audiofilskimi sprężareczkami do oleju na super-audiofilski
    > olej w cenie 1000 PLN/cm3.

    Ciekawe czy robią kable głośnikowe z odtlenionego srebra 99,999. Pojedyncze druty
    oczywiście polerowane i pokrywane 24 karatowym złotem żeby nie korodowały. Takie
    kable to by było coś.

  • 23. Data: 2014-11-07 21:41:36
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-11-07 21:32, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Ciekawe czy robią kable głośnikowe z odtlenionego srebra 99,999. Pojedyncze druty
    oczywiście polerowane i pokrywane 24 karatowym złotem żeby nie korodowały. Takie
    kable to by było coś.

    To by nie miało sensu, bo ze względu na efekt naskórkowy prąd by płynął
    w złocie, a nie w srebrze, ale z drugiej strony, towar audiofilski i tak
    jest na opak z rozumem.

  • 24. Data: 2014-11-07 22:16:34
    Od: Marvin <n...@s...com>

    --------

    Płytkarnie kupują środek trawiący w baniakach po 1000 l.

    Środek ten wpływa rurką do trawiarki, drugą rurką wylatuje do takiego
    samego baniaka zużyty.

    Firma przywozi czysty wytrawiacz i zabiera zużyty.

    Nie ma opcji na kupno bez oddania starego.

    Marvin

  • 25. Data: 2014-11-07 22:39:48
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-11-07 19:21, Dariusz K. Ładziak pisze:

    > Kwas karo faktycznie jest łatwy w odzysku, regeneracja śmiesznie prosta.
    > Niestety kwas karo bąbelkuje podczas trawienia - a to w pewnych
    > zastosowaniach wada, kąpiele bąbelkujące nie dają dobrej krawędzi
    > ścieżki.

    I od tego właśnie stabilizator. Z tą śmieszną prostotą trochę
    przesadziłeś, jednak przynajmniej miareczkować trzeba umieć.

    > Najlepszą daje chlorek żelaza z moderatorami - tyle ze paskudzi
    > wszystko dookoła, regeneracja jest trudna i prowadzi do produkcji
    > kolejnych ilości chlorku...

    Święta prawda.

    P.P.

  • 26. Data: 2014-11-07 23:05:50
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 listopada 2014 21:41:43 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    > >

    > To by nie miało sensu, bo ze względu na efekt naskórkowy prąd by płynął
    > w złocie, a nie w srebrze, ale z drugiej strony, towar audiofilski i tak

    To srebro na złotym rdzeniu.

  • 27. Data: 2014-11-07 23:39:19
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-11-07 23:05, Zachariasz Dorożyński pisze:

    oczywiście polerowane i pokrywane 24 karatowym złotem żeby nie korodowały. Takie
    kable to by było coś.

    > To srebro na złotym rdzeniu.

    Nie znacie się Panowie! Hitem są kable z rtęci. Średnica cudowna, bas
    miękki jak piersi kobiety a góra klarowna jak górskie powietrze.
    ;-)

    P.P.

  • 28. Data: 2014-11-08 09:46:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 07 Nov 2014 23:39:19 +0100, Paweł Pawłowicz
    > Nie znacie się Panowie! Hitem są kable z rtęci. Średnica cudowna,
    bas
    > miękki jak piersi kobiety a góra klarowna jak górskie powietrze.

    To już było, w latach 80 ub. w. krążyło takie przekonanie, że
    najlepiej odbierają sygnał anteny rteciowe (szklane rurki w
    odpowiednim kształcie zalane rtęcią).

    --
    Marek

  • 29. Data: 2014-11-08 11:16:30
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości

    > To by nie miało sensu, bo ze względu na efekt naskórkowy prąd by płynął w
    > złocie, a nie w srebrze, ale z drugiej strony, towar audiofilski i tak
    > jest na opak z rozumem.

    Efekt naskórkowy i jego zależność od częstotliwości będzie tu celowo
    wykorzystany do nieosiągalnego innymi sposobami, niepowtarzalnego
    zmiękczenia góry.
    Więc kupując takie kable zapewnisz sobie doznania niedostępne dla innych
    słuchaczy.
    P.G.

  • 30. Data: 2014-11-08 13:00:53
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 listopada 2014 11:16:30 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    > zmiękczenia góry.
    > Więc kupując takie kable zapewnisz sobie doznania niedostępne dla innych

    To może trzy metale. Na zewnątrz złoto bo zmiękcza górę. potem srebro a w środku ołów
    do upłynnienia basów. Jak ktoś woli twarde bazy to w środku wolfram.