  • 1. Data: 2014-11-05 20:27:53
    Temat: szybkie pytanie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy ma tu Ktoś pod ręką oscyloskop, jaką podstawę wybrać, żeby cały
    ekran to było 10Hz? ogólnie to jakie są podstawy czasu do generowania
    całego obrazu z 10-20Hz? czy 10Hz to nie za mało? będzie migać?

  • 2. Data: 2014-11-05 23:04:48
    Temat: Re: szybkie pytanie
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 05 Nov 2014 20:27:53 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > czy ma tu Ktoś pod ręką oscyloskop, jaką podstawę wybrać, żeby cały
    > ekran to było 10Hz? ogólnie to jakie są podstawy czasu do generowania
    > całego obrazu z 10-20Hz? czy 10Hz to nie za mało? będzie migać?

    jestes taki sam z siebie, czy moze ktos cie kiedys skrzywdzil?

    --
    jg

  • 3. Data: 2014-11-06 07:21:42
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > jestes taki sam z siebie, czy moze ktos cie kiedys skrzywdzil?

    Dziwny on jest, bo czasem zadaje pytania, że można by pomyśleć, że ma do czynienia
    z zaawansowaną elektroniką (i się na tym dość zna), a czasem zada tak lamerskie
    pytanie, że można by pomyśleć, że robi sobie z nas jaja albo ma schizofrenię.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 4. Data: 2014-11-06 08:12:00
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 06.11.2014 o 07:21, Marek pisze:
> [...]
    > lamerskie
    > pytanie, że można by pomyśleć, że robi sobie z nas jaja albo ma

    A może on włazi gdzieś na zagraniczne fora, tłumaczy zgłoszony przez
    kogoś problem na polski i wrzuca tutaj. Potem jak uzyska odpowiedź, to
    tłumaczy to znowu na ichni i na zagranicznym forum udaje, że się zna ;-)

    Śledząc jego działalność na innych grupach stwierdzam, że to ciekawy
    przypadek socjologiczny ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2014-11-06 08:12:58
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    [..]

> [...]
    > lamerskie
    > pytanie, że można by pomyśleć, że robi sobie z nas jaja albo ma

    He don't understand English, think about this, do you know anyone just
    playing electronics as hobby without even basic English?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 6. Data: 2014-11-06 09:00:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytanie było jak najbardziej poważne,
    wygenerować przebieg 10Hz, czy to będzie migało?
    nie mam pod ręką oscyloskopu, więc nie wiem jakie ma podstawy czasu...
    ale jak robicie łachę, to trudno...

  • 7. Data: 2014-11-06 09:36:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bo jeszcze jest taki problem jak wygenerować ten 10Hz przebieg, żeby
    oscyloskop zdążył się z synchronizować - czy puścić 100ms przebiegu i
    dać jakieś 10ms przerwy, czy inaczej? przebieg to ma być sinusoida o
    różnej częstotliwości, więc problem synchronizacji jest spory...

  • 8. Data: 2014-11-06 09:47:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 09:36:51 +0100, platformowe głupki napisał(a):
> [...]
    > dać jakieś 10ms przerwy, czy inaczej? przebieg to ma być sinusoida o
    > różnej częstotliwości, więc problem synchronizacji jest spory...

    Dokladnie tak - 10Hz i 100ms przerwy.

    J.

  • 9. Data: 2014-11-06 09:53:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Thursday, November 6, 2014, 7:21:42 AM, you wrote:

> [...]
    > pytanie, że można by pomyśleć, że robi sobie z nas jaja albo ma schizofrenię.

    Stawiam na jedno i drugie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-11-06 09:54:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Thursday, November 6, 2014, 8:12:00 AM, you wrote:

> [...]
    > tłumaczy to znowu na ichni i na zagranicznym forum udaje, że się zna ;-)
    > Śledząc jego działalność na innych grupach stwierdzam, że to ciekawy

    Socjopatyczny.

    --
    Best regards,
    RoMan