  • 1. Data: 2014-11-06 15:11:12
    Temat: Problmem z Atmel-ICE
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Mam programator Atmel-ICE i Atmel Studio 6.2, po zaprogramowaniu MCU nie mogę
    ponownie zaprogramować kości.
    Mianowicie, po zaprogramowaniu kontrolera zamykam okienko dialogowe, nanoszę poprawki
    do kodu źródłowego, kompiluję po czym otwieram ponownie okienko dialogowe do
    zaprogramowania, i tu ZONK, mój programator jest zajęty (Busy), nic nie mogę zrobić,
    więc aby to "utrudnienie" obejść, aby ponownie zaprogramować kość, muszę odpiąć na
    kilka sekund programator od komputera. Guglowałem i nie znalazłem żadnego panaceum na
    tę dolegliwość. Co jest nie tak, czy ktoś z Was mości Panowie, doświadczył podobny
    problem i znalazł na to jakieś trwałe rozwiązanie?
    Z góry dzięki za odpowiedź.