  • Data: 2011-08-09 20:02:53
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-08 12:22, BaX pisze:

    > Hmm, czyli ma prawo ustalać sobie ceny na poziomie złomu
    > porozbiórkowego? /jeżeli nie ma zamiennika/

    Nie mieszaj tutaj pojęć złomu porozbiórkowego, wyceny i zamiennika. To
    są 3 oddzielne pojęcia, które mieszasz.

    > Który sklep prowadzi takie części?

    Np. autokasacja. I dostaniesz nawet fakturę na tę część używaną. Co,
    zdziwiony?

    > Lakier też pewnie nie by nowy, a na
    > nowych blachach będzie nowy. Czy w związku z tym TU powinno jakoś to
    > sobie zrekompensować albo policzyć o 1/4 farby mniej niż fabryka
    > przyjmuje na nowy??? LOL

    Lakier nie jest brany pod uwagę podczas wyliczania ceny używanej części.
    Ubezpieczalni nie interesuje to czy miałeś na błotniku porysowany
    lakier, czy idealny. Ubezpieczalnia MUSI Ci zrekompensować szkodę, czyli
    doliczą do wyceny koszt lakierowania tegoż elementu żeby doprowadzić go
    do stanu zbliżonego przed powstałą szkodą. Jeżeli nie masz normalnego
    lakieru, tylko np. "kameleona", to TU też to weźmie pod uwagę i doliczą
    cenę materiału droższego niż przeciętna farba.

    pzdr