  • Data: 2011-08-10 15:47:39
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-10 01:53, AZ pisze:

    > Rzeczoznawca ktory na wgniecenie ramy najpierw mowi: to sie zaszpachluje
    > i pomaluje za 150 PLN z demontazem ramy...

    Po pierwsze, słowa pracownika TU są tyle warte co słowa każdego. Można
    rzucać sobie słowa na wiatr w wielu instytucjach, jak poprosisz to na
    papierze, robi się problem. WYcena powstałych szkód przychodzi do Ciebie
    drogą listową, NIE Z GĘBY. Masz wtedy rzeczowo napisane co i jak i to
    jest Twój dowód w sprawie. Nie interesuje mnie co Ci powiedział
    pracownik TU, mógł Ci nawet powiedzieć żebyś się pałował. Co nie znaczy,
    że TU nie ponosi odpowiedzialności.