  • Data: 2018-10-31 08:59:47
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-30 o 22:18, Marek S pisze:

    > Nie mogę namierzyć świetnego artykułu, który kiedyś czytałem, ale
    > znalazłem inny, zbliżony tematycznie:
    >
    > https://fakty.interia.pl/warminsko-mazurskie/news-ni
    e-jedz-zbyt-wolno-bo-dostaniesz-mandat,nId,1219784

    > Mandat dostała za... dozwoloną prędkość.

    Mandat dostała za to, że ich pop..ło. Skala nadużyć policji jest
    przeogromna. Nielegalne pomiary prędkości, kontrole trzeźwości,
    nieprzedstawianie się, nieobwinianie lub niedowinianie kolegów (np 220zł
    wobec moich 450) ... to nie jest wzór tylko antywzór.

    > Na odcinkowym, od którego zacząłem niniejszy wątek, gość jechał 40/60.
    > Ja to uważam za prędkość utrudniającą ruch. Nie ma nakazanej minimalnej
    > prędkości na tym odcinku lecz nie oznacza to równie, że nie grozi mandat
    > za korkowanie przejazdu.

    Bzdurzysz. Dokładnie to oznacza, że można sobie jechać wolno. Może
    przeszkadzać, ale jeśli ktoś realizuje swoje prawo do jazdy z dowolną
    prędkością to nic z tym nie zrobisz. Też mnie często irytuje wolna jazda
    kierowców, ale ... jeden ma taki samochód inny inny. Co innego
    przemierzać zakręt Windem a co innego Seicento. Może być np 110km/h
    kontra 50. Tak samo inaczej się hamuje przed światłami. Trzeba wolniej
    dojeżdżać by po zblokowaniu kół mieć jeszcze czas na zareagowanie.
    Rzeczone 40/60 to zupełny lajcik. I więcej się generalnie zyska na
    płynnej jeździe niż pociskaniu nie wiadomo ile.