  • Data: 2018-10-30 23:35:55
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-30 o 20:07, Cavallino pisze:

    > Nie - jest skretyniałym kapelusznikiem, zwłaszcza jeśli reaguje agresją
    > na zwrócenie uwagi światłami.

    No to jesteśmy w mniejszości tutaj z takim poglądem :-) W sumie jest nas 3.

    > Jeśli jeszcze nie załapałeś, to ja się z Tobą zgadzam w 100%,

    Sorki, z rozpędu zinterpretowałem Twoje słowa jako krytykę.

    > poza
    > jednym - naiwnymi próbami dyskusji z takimi typami, w nadziei że coś im
    > to we łbie zmieni.
    > Nie zmieni - to przypadki beznadziejne.

    To też mnie zastanawia. Próba przedstawienia sytuacji od drugiej strony
    kończy się zwykle złośliwościami lub nawet wyzwiskami. Zero chęci
    współpracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek