  • Data: 2018-10-29 23:18:54
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-29 o 22:41, Cavallino pisze:

    > Podsumowujesz typową przypadłość grupowego kapelusznika, więc czemu się
    > tak dziwisz?

    Za diabła nie wiem kim jest grupowy kapelusznik.

    Może bardziej konkretnie? Powiedz mi proszę jaka jest tolerowalna
    prędkość na pomiarowym odcinku gdzie limit wynosi 60 km/h i brak jest
    możliwości wyprzedzania? Czy jeśli ktoś jedzie 40km/h mając dużo większe
    możliwości i ciągnie za sobą sznurek pojazdów po horyzont, to jest cool
    gościem? A może 20km/h bezie też cool? A co powiesz na 0 km/h i
    wyskoczenie na grzyby w pobliskim lesie? Niech zaczekają parę godzin aż
    wrócisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek