-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Artur Miller <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
Date: Tue, 12 Jul 2016 22:22:00 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 50
Message-ID: <nm3jh9$l9e$1@usenet.news.interia.pl>
References: <57800672$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <7...@m...org>
<5780a124$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <uxe2nhvp1zdq$.dlg@myjk.org>
<nlqv18$d6k$1@node2.news.atman.pl> <z06esizno1v$.dlg@myjk.org>
<nlrkk7$nn7$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
<nltbaj$l9h$1@node2.news.atman.pl> <x4e5vd1iyzj1$.dlg@myjk.org>
<nm3bta$gds$1@node2.news.atman.pl> <prsi4xsztx92$.dlg@myjk.org>
<nm3dju$9aa$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-242-214.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1468354921 21806 94.254.242.214 (12 Jul 2016 20:22:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2016 20:22:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585496
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-07-12 o 21:03, Myjk pisze:
> Tue, 12 Jul 2016 20:41:01 +0200, Artur Miller
>
>> rejestrujesz. ale mijając czterdzieste z kolei ograniczenie na
>> kilkudziesięciu kilometrach robisz to już podświadomie, wszystkie
>> poprzednie już się mieszają i w pewnym momencie nie jesteś w stanie
>> przypomnieć sobie czy kilometr temu to był znak 70 czy 60. a może było
>> już skrzyżowanie? nie, skrzyżowanie było poprzednio, jak była 70-tka,
>> teraz jest 60. więc jedziesz 60. chwila, widzę przejście i 70-tkę, chyba
>> nie podwyższają przy przejściach, więc to 60 to może było 2 ograniczenia
>> wcześniej?
>
> Jest na to prosta rada. Stosować się do kolejnych znaków, a nie udawać, że
> się do nich stosuje.
coś mi się zdaje, że teoretyzujesz. kiedyś policzyłem znaki na ok. 50
kilometrach, siłą rzeczy musiałem na kazdy z nich zwrócić uwagę. wyszło
tak, że większość czasu gapiłem się na znaki a nie na drogę. ich jest za
dużo, dlatego są olewane.
a co z przeprowadzonym swego czasu eksperymentem polegającym na
usunięciu większości znaków z dróg? zrobiło się bezpieczniej, z tego co
pamiętam...
>
> I jeszcze dopytam się przy okazji -- wolisz mieć ciągłe ograniczenie do 50
> na danej drodze (wtedy się wyeliminuje większość znaków), czy jednak 90 z
> ograniczeniami w dół, przy wioskach gdzie też chcą odpocząć zamiast słuchać
> ciągłego ryku i świstu generowanego przez szybko jadące pojazdy, czy w
> miarę bezpiecznie przejść do sklepu/szkoły, przy skrzyżowaniach z
> ograniczoną widocznością, etc.?
>
wolę kompromis, czyli utopijne liczenie na to, że urzędas zza biurka
choć raz pofatyguje się w miejsce, gdzie decyduje o postawieniu znaku.
ja wiem, że urzędas to stan umysłu i dla niego wyrocznią są przepisy i
jak słowo pisane głosi, że skrzyżowanie to 70, przejście 60 a przejście
z przystankiem to 50, to tak zrobi, ale czy serio jest wielka różnica
czy jadę przez przejście 60 czy 70?
tak, wiem, 10 więcej zabija. ale to już jałowa dyskusja o statystyce.
jeśli byłoby tak jak propagandowa tuba rzecze, to dawno byłbym już
statystycznie seryjnym mordercą.
reasumując - jestem za uproszczeniem zasad i pozbyciem się większości
oznakowania pionowego.
a.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.16 22:25 Artur Miller
- 12.07.16 22:37 Tom N
- 12.07.16 22:38 Gorion
- 12.07.16 22:50 masti
- 12.07.16 22:53 Gorion
- 12.07.16 22:54 Artur Miller
- 12.07.16 23:00 Gorion
- 12.07.16 23:03 masti
- 12.07.16 23:04 Myjk
- 12.07.16 23:05 Tom N
- 12.07.16 23:11 Gorion
- 12.07.16 23:18 masti
- 12.07.16 23:35 RoMan Mandziejewicz
- 12.07.16 23:44 re
- 13.07.16 10:00 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=