eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch › Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63
    .MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <57800672$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <7...@m...org>
    <5780a124$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <uxe2nhvp1zdq$.dlg@myjk.org>
    <nlqv18$d6k$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 9 Jul 2016 19:04:10 +0200
    Message-ID: <z06esizno1v$.dlg@myjk.org>
    Lines: 43
    NNTP-Posting-Host: 79.185.174.150
    X-Trace: 1468083805 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12559 79.185.174.150:18429
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2730
    X-Received-Body-CRC: 4191938805
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585238
    [ ukryj nagłówki ]

    Sat, 9 Jul 2016 15:43:04 +0200, Shrek

    > Jaka jest(była) tu dopuszczalna?

    ZTCP do tego znaku 50/h w tunelu.

    > Niby wszystko zgodnie z prawem, ale na bakier z logiką - i potem nie ma
    > się co dziwić, że jak nie jeżdzisz konkretną trasą często i nie jesteś
    > pewny jakie jest ograniczenie (a w zasadzie jakie było ostatnio), to
    > widząc fotoradar, ludziki zwalniają do 50, nawet widząc 70.Po prostu tak
    > zostali wytresowani... I jest to jak najbardziej wina ustawiaczy znaków.

    To jest nadal tłumaczenie ignorantów, którzy na codzień mają w DUPIE znaki
    drogowe, budzą się dopiero jak mają nad sobą bat w postaci fotopstryka,
    który, jak ich przyłapie na myśleniu o niebieskich migdałach, wiąże się z
    opłatą karną.

    > Optymalnie byłoby, żeby przed fotopstryczkiem było powtórzone
    > ograniczenie,

    Nie dosyć że tabliczka informująca o kontroli, nie dosyć że FR świecą się
    jak psu jajca, to jeszcze trzeba takich szczegółowo informować ile mogą
    jechać żeby przypadkiem mandatu nie dostli? Dobre. :D

    > bo przecież nie zależy nam na testowaniu spostrzegawczości
    > kierowców,

    Rynce opadajo... Chcesz powiedzieć, że kierowca posiadający prawojazdy i
    poruszający się pojazdem musi wiedzieć jaka jest dopuszczalna prędkość
    TYLKO wtedy gdy go mogą sfotografować i mandat wlepić?

    > a na tym, żeby jechali zgodnie z ograniczeniem - prawda?
    > No i na obrazku masz właśnie taką sytuację - "powtórzone"
    > ograniczenie (70), ale wolno 50.
    > I czemu się potem dziwić, że przed fotoradarami ludzie
    > zwalniają do 50, skoro logika i wszelkie znaki na niebie i drogowe,
    > mówią że 70 a jednak 50?

    Pokaż gdzie wcześniej jest 70 i wyjaśnij dlaczego jak jest 70 to wolno 50.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: