-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
Date: Sat, 12 Jul 2014 21:30:13 +0200
Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
Lines: 43
Message-ID: <lps2c8$21n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <lpljnp$326$1@node1.news.atman.pl>
<53be5528$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lplve9$qe5$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <x...@m...org>
<lpp7g8$jf5$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <1...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 195.177.100.246
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1405193416 2103 195.177.100.246 (12 Jul 2014
19:30:16 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Jul 2014 19:30:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2538471
[ ukryj nagłówki ]On 2014-07-12 11:32, Myjk wrote:
> Istotne jest, że są poustawiane ograniczenia, a mało kto się do nich
> stosuje. Innymi słowy, wracajac do tego co tak "dobrze" (znaczy dobrze,
> tylko niestety trochę pomerdał) napisał Jacek, jak się pies nie stosuje do
> zasad to się nie odpuszcza reguł z nadzieją, że sam wykoncypuje resztę,
> tylko się go właśnie NIE nagradza, a wręcz zaostrza tresurę. Potem dopiero,
> jak sięogarnie, daje więcej luzu. Jak zaczyna pajacować, to znowu się
> przykręca śrubkę. Nigdy na odwrót, bo się niczego nie nauczy.
Ani jedni to nie psy i ich panowie, tylko po obu stronach sa ludzie.
I zasada powinna byc taka, ze uklad jest uczciwy - oznakowanie jest
adekwatne do sytuacji, a kary za jego ignorowanie rowniez adekwatne.
A obecnie niestety jest tak ze kierowcy masowo zaczeli dopasowywac
swoja predkosc do wszystkiego, tylko nie oznakowania. Bo w zbyt wielu
przypadkach ono nie jest zadna wskazowka i nie zostalo postawione
z takim rozmyslem. Nie sposob sie domyslic co rzadzilo tym, kto decydowal
o danym znaku. I to, ze za granica wyglada to inaczej i oznakowanie jest
bardziej intuicyjne i zapowiadajace to do czego sie nalezy przygotowac,
jest zwyczajnie faktem.
Oczywiscie, ze jest problem z przekraczaniem predkosci i sa tacy co
przeginaja pale. Ale jednoczesnie problemem wiekszym pozostaje to, ze
na predkosci i jej egzekwowaniu sluzby skupily sie wlasciwie w glownej
czesci, a jakos nie widac skutecznosci w tepieniu wymuszajacych
pierwszenstwo, olewajacych zakazy wyprzedzania i wykonujacych
bezmyslnie manewry stanowiace wprost przyczynek do proby czyjegos zabojstwa.
W ten sposob rzesze bezmyslnych cwaniakow pozostaja bezkarne. Oni i tak
sie jakos przeslizgna pod radarem, a potem odrobia z gazem w podlodze
i wyprzedzajac kogos na trzeciego na zakrecie.
Predkosc to defacto temat zastepczy. Powinno sie promowac myslenie
i rozwoj wyobrazni i odpowiedzialnosc, a nie slepe egzekwowanie
znakow, chocby byly postawione bez sensu i stosownej analizy. A tak
to narazie i wciaz dziala, wystarczy pojechac w dluzsza trase
i wyciagnac wnioski.
--
memento lorem ipsum
Następne wpisy z tego wątku
- 15.07.14 11:50 jerzu
- 16.07.14 09:47 Myjk
- 16.07.14 12:10 NetiaAbonent
- 16.07.14 20:24 Cavallino
- 16.07.14 20:58 Poldek
- 16.07.14 21:04 Poldek
- 16.07.14 21:46 Cavallino
- 17.07.14 00:42 Gotfryd Smolik news
- 16.07.14 22:12 NetiaAbonent
- 17.07.14 14:39 Poldek
- 17.07.14 15:06 J.F.
- 17.07.14 15:28 masti
- 17.07.14 16:04 elmer radi radisson
- 17.07.14 16:28 Poldek
- 17.07.14 16:42 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=