eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkościRe: Odcinkowy pomiar prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Date: Sat, 12 Jul 2014 21:30:13 +0200
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Lines: 43
    Message-ID: <lps2c8$21n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <lpljnp$326$1@node1.news.atman.pl>
    <53be5528$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lplve9$qe5$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <x...@m...org>
    <lpp7g8$jf5$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <1...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: 195.177.100.246
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1405193416 2103 195.177.100.246 (12 Jul 2014
    19:30:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Jul 2014 19:30:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2538471
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-07-12 11:32, Myjk wrote:

    > Istotne jest, że są poustawiane ograniczenia, a mało kto się do nich
    > stosuje. Innymi słowy, wracajac do tego co tak "dobrze" (znaczy dobrze,
    > tylko niestety trochę pomerdał) napisał Jacek, jak się pies nie stosuje do
    > zasad to się nie odpuszcza reguł z nadzieją, że sam wykoncypuje resztę,
    > tylko się go właśnie NIE nagradza, a wręcz zaostrza tresurę. Potem dopiero,
    > jak sięogarnie, daje więcej luzu. Jak zaczyna pajacować, to znowu się
    > przykręca śrubkę. Nigdy na odwrót, bo się niczego nie nauczy.

    Ani jedni to nie psy i ich panowie, tylko po obu stronach sa ludzie.
    I zasada powinna byc taka, ze uklad jest uczciwy - oznakowanie jest
    adekwatne do sytuacji, a kary za jego ignorowanie rowniez adekwatne.

    A obecnie niestety jest tak ze kierowcy masowo zaczeli dopasowywac
    swoja predkosc do wszystkiego, tylko nie oznakowania. Bo w zbyt wielu
    przypadkach ono nie jest zadna wskazowka i nie zostalo postawione
    z takim rozmyslem. Nie sposob sie domyslic co rzadzilo tym, kto decydowal
    o danym znaku. I to, ze za granica wyglada to inaczej i oznakowanie jest
    bardziej intuicyjne i zapowiadajace to do czego sie nalezy przygotowac,
    jest zwyczajnie faktem.

    Oczywiscie, ze jest problem z przekraczaniem predkosci i sa tacy co
    przeginaja pale. Ale jednoczesnie problemem wiekszym pozostaje to, ze
    na predkosci i jej egzekwowaniu sluzby skupily sie wlasciwie w glownej
    czesci, a jakos nie widac skutecznosci w tepieniu wymuszajacych
    pierwszenstwo, olewajacych zakazy wyprzedzania i wykonujacych
    bezmyslnie manewry stanowiace wprost przyczynek do proby czyjegos zabojstwa.
    W ten sposob rzesze bezmyslnych cwaniakow pozostaja bezkarne. Oni i tak
    sie jakos przeslizgna pod radarem, a potem odrobia z gazem w podlodze
    i wyprzedzajac kogos na trzeciego na zakrecie.

    Predkosc to defacto temat zastepczy. Powinno sie promowac myslenie
    i rozwoj wyobrazni i odpowiedzialnosc, a nie slepe egzekwowanie
    znakow, chocby byly postawione bez sensu i stosownej analizy. A tak
    to narazie i wciaz dziala, wystarczy pojechac w dluzsza trase
    i wyciagnac wnioski.



    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: