  • Data: 2014-07-16 21:04:02
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk wrote:

    > Czyli wychodzi to o czym piszę od dawna w każdym wątku o ograniczeniach i
    > kontrolach prędkości. Zmieni się coś dopiero jak kierowcy pójdą po rozum do
    > głowy. Nie inaczej i dlatego właśnie nie widać końca przepychanki.

    Nic się nie zmieni dopóki przekroczenie przepisów będzie rzadko karane.
    Raz byłem w tzw. cywilizowanym kraju - zdziwiony, bo wszyscy jadą równo
    5 km szybciej niż wolno. Pytam miejscowego znajomego - jak to możliwe,
    że tak się tu przestrzega przepisy? On mi na to, że kiedyś kierowcy
    mniej przestrzegali, bo było mało fotoradarów, nieoznakowanych patroli
    itp. Od kiedy prawdopodobieństwo ukarania wzrosło do realnego poziomu i
    do tego kary są dotkliwe, od tego czasu ludzie jeżdżą wolniej i
    kulturalnie. Co ciekawe, to wcale im z tego powodu godności nie ubywa :-)