-
Data: 2014-07-17 16:04:19
Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2014-07-16 09:47, Myjk wrote:
> Przecież to nie moje porównanie -- tylko Jacka. Co ciekawe przyklasnąłeś mu
> w pełni, dopóki nie wykazałem prawidłowej analogii w tym przykładzie --
> dopiero teraz zaprzeczasz jak przestało pasować. Dziwne. :P
Nie zrozumiales - napisalem, jak jest w rzeczywistosci i ze po obu
stronach stoja ludzie. Przypomnij sobie tez ze to rzad i policja maja
sluzyc obywatelom, a nie na odwrot.
Ps. przeciez sam tez napisales ze Jacek napisal dobrze, wiec tez sie
zdecyduj ;)
> Czyli dać psu długą smycz, a jak pogryzie kanapę czy gościa to stłuc go na
> kwaśne jabłko -- może się nauczy że tak nie wolno. Wiesz, zdecydowanie wolę
> jednak naukę od podstaw i zmianę mentalności. Nieliczyłbym na kredyt
> zaufania -- życie pokazuje, że nie potrafimy z kredytów korzystać.
No to skuteczna nauka od podstaw niestety musi polegac na tym ze widac
sens tego postepowania i druga strona stara sie tez dzialac tak aby
rzeczy mialy sens. Nie wiesz ze lanie batem dla zasady, bez
rozroznienia skali powodu i nic w zamian, rodzi wylacznie bunt?
Jak oznakowanie bedzie do dupy to bedzie od tej strony wciaz tak samo
traktowane.
> Kiedy kierowcy przestali się stosować do ograniczeń skoro, od kiedy
> pamiętam, większość nigdy się do nich nie stosowała?
Pewnie od "wtedy" od kiedy znaczaca czesc ograniczen nie przystaje do
rzeczywistosci i nie stanowi zadnej pomocy ni podpowiedzi.
Natomiast oczywiscie zawsze jest odsetek tych ktorzy przekraczaja
predkosc niezaleznie od tego jak logiczne sa ograniczenia. To zwyczajna
statystyka, na miliony kierowcow jakas czesc zawsze tak robila i robic
bedzie.
> Przecież już wielokrotnie odpowiadałem. To sami ludzie, społeczeńswo,
> okoliczni mieszkańcy wnioskują o ograniczenia, sygnalizację, FR. Poza tym
> że urzędnicy mają podstawowe wytyczne, to rzadko kiedy z własnej
> nieprzymuszonej woli obniżają prędkości i stawiają FR.
Wiekszosc nieadekwatnych ograniczen stoi na terenie calego kraju od lat
- nikt nie musial wnioskowac, po prostu taki model postepowania dominuje
wsrod zarzadzajacych naszymi drogami.
> Ponieważ za granicą inna jest mentalność ludzi. U nas każdy wini każdego,
> tylko nie siebie. Zrzuca odpowiedzialność na innych, zamiast brać sprawy we
> własne ręce. I tyle.
Jednak mysle, ze tam urzednicy MYSLA.. nie tylko inaczej, ale po prostu
mysla. U nas przejaw braku ich wlasciwego podejscia widac nie tylko na
drogach, bo w wielu miejscach. Wiec za granica realizuja robote jak
nalezy, poza tym caly system jest spojny. U nas brak jakiejkolwiek
spojnosci mozna zauwazyc w wielu przejawach pracy urzedow wiec na
drogach to kompletnie niestety nie dziwi.
I za granica nikt wowczas nie musi odwalac za nich roboty - to zapewne sa
mniejszosciowe przypadki ze trzeba reagowac.
> Znakomita większość kierowców przekracza dozwoloną prędkość. Przeginających
> pałę jest stosunkowo niedużo, dlatego nie rozchodzi się wcale o tępienie
> tylko samych piratów.
Wiec skoro nie przeginaja, to spotkanie sie w polowie drogi - skuteczne
ujednolicenie ograniczen, ale i karanie za realne wystepki, jest
partnerskim i bardzo fair postepowaniem.
Tymczasem widzisz: w Warszawie chyba z 5 lat zajelo, aby mimo wstepnych
ustalen zarzadcow i policji podniesc ograniczenie na Wislostradzie z
50km/h do 70-80, co obecnie obowiazuje. Czy Twoim zdaniem kierowcy
jak to okreslasz, lani batem za przekroczenie tej 50-tki byli karani
slusznie, skoro wiadomo ze szybsza jazda w tym miejscu jest defacto
uznana za bezpieczna?
> Ależ monitoringu jest coraz więcej i mylisz się twierdząc, że takie
> przypadki nie są wyłapywane. Oczywiście, za miastem nie ma kamer
> monitoringu a i w mieście nie na każdej ulicy są -- bo kogo na to stać.
Praktyka pokazuje - i masz zreszta przyklad w przypadku znanego rajdu
kierowcy BMW po stolicy, ze monitoring nie jest do tego kompletnie
wykorzystywany.
> Natomiast wdrożyli przecież gdzieś "program obywatelski" żeby nagrania z
> takimi przypadkami przysyłać, to się larum, między innymi tu na grupie,
> podniosło o SB, UB, CWKS, kapusiach itd.
Ja do tego pomyslu nic nie mam. Nawet wrecz dziwi mnie ze policja
do ukarania na podstawie takiego zapisu potrzebuje zazwyczaj jeszcze
zeznania swiadka.
> Jeżdżę w dłuższe trasy i wnioski mam takie, że większość kierowców nawet
> nie wie z jaką prędkością może jechać na danym odcinku. Tu naprawdę nie
> chodzi o tę garstkę piratów, tylko o tych co siebie malują jako świadomych
> i myślących kierowców.
I dzieje sie to dokladnie wlasnie przez natlok oznakowania i jego
nielogicznosc. Kierowcy przyzwyczaili sie ze ograniczenia nie przystaja
do realiow i jada tak jak sie daje jechac. Jak jestes za granica,
pojezdzisz za nia kilka dni i jedziesz przez droge o okreslonym profilu
technicznym, z duza doza prawdopodobienstwa mozesz ocenic nawet nie
widzac wczesniej znaku, jakie panuje tam ograniczenie. U nas? pelna
losowosc.
To jest to o czym od poczatku pisze.
--
memento lorem ipsum
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.14 16:28 Poldek
- 17.07.14 16:42 masti
- 17.07.14 17:50 k...@g...com
- 17.07.14 18:00 Budzik
- 17.07.14 21:20 masti
- 18.07.14 09:21 Budzik
- 17.07.14 18:19 Cavallino
- 18.07.14 08:18 MichałG
- 18.07.14 16:15 Gotfryd Smolik news
- 18.07.14 17:44 Cavallino
- 18.07.14 23:35 Poldek
- 18.07.14 23:36 Poldek
- 18.07.14 23:38 Poldek
- 18.07.14 23:40 masti
- 19.07.14 09:52 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=