  • Data: 2014-07-16 12:10:39
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Kiedy kierowcy przestali się stosować do ograniczeń skoro, od kiedy
    > pamiętam, większość nigdy się do nich nie stosowała?

    A jednak, kiedyś dopasowywali swoje przekroczenia do znaków ograniczeń a
    dzisiaj patrzą tylko za znakiem fotoradaru.

    > Znakomita większość kierowców przekracza dozwoloną prędkość.
    > Przeginających
    > pałę jest stosunkowo niedużo, dlatego nie rozchodzi się wcale o tępienie
    > tylko samych piratów.

    A o co się rozchodzi ? O tępienie ograniczeń ? Bo ja kilka mandatów już
    dostałem, które z bezpieczeństwem nie mają nic wspólnego.

    > Jeżdżę w dłuższe trasy i wnioski mam takie, że większość kierowców nawet
    > nie wie z jaką prędkością może jechać na danym odcinku. Tu naprawdę nie
    > chodzi o tę garstkę piratów, tylko o tych co siebie malują jako świadomych
    > i myślących kierowców.

    Można z taką z jaką przejeżdżają, że jakoś im się udaje dojechać do celu bez
    stratowania innych. Tu naprawdę nie chodzi o to z jaką można ... :-)