-
X-Received: by 10.182.191.68 with SMTP id gw4mr171897obc.15.1404995733505; Thu, 10
Jul 2014 05:35:33 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.191.68 with SMTP id gw4mr171897obc.15.1404995733505; Thu, 10
Jul 2014 05:35:33 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!hn18no160053igb.0!n
ews-out.google.com!gf2ni4igb.0!nntp.google.com!r10no584821igi.0!postnews.google
.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 10 Jul 2014 05:35:33 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lpljnp$326$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.39.183;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.39.183
References: <lpljnp$326$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
From: k...@g...com
Injection-Date: Thu, 10 Jul 2014 12:35:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2538298
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 10 lipca 2014 10:43:35 UTC+2 użytkownik pwz napisał:
> Witam!
>
>
>
> Po lekturze:
>
> http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/80
8797,odcinkowy-pomiar-predkosci-narzedzie-drogowej-i
nwigilacji.html
>
> [w sumie nic nowego, ale warto sobie odświeżyć] pomyślałem sobie, że:
>
> 1. W sumie nie ma o co kruszyć kopii. Jest silne parcie na te bramki, to
>
> je ustawią. Business is business. Nie udała się inwestycja z
>
> fotoradarami, szukają nowych możliwości zarobkowania. "Przypadkowi
>
> obywatele" mogą im naskoczyć.
>
> 2. Zastanawiam się, jakie "obejście" tych bramownic znajdą kierowcy.
>
> Czysta ciekawość; była walka z mandatami, z aparatami w krzakach, z
>
> Iskrami, niecierpliwie czekam na sposoby na bramki ;-)
>
> 3. Rodzą się we mnie sprzeczne uczucia:
>
> - z jednej strony szlag trafia na takie inicjatywy, które ewidentnie
>
> zmierzają do trzepania kasy. Robię rocznie po kilka tysięcy km po innych
>
> państwach (nie tylko UE) i owszem, są tam radary, są patrole itp., ale
>
> takiej MASY ograniczeń (w 70% bezsensownych), takiej liczby znaków
>
> (ustawionych bez mała jeden na drugim) i takiej MASY rozmaitych urządzeń
>
> kontrolnych nigdzie nie spotkałem. Ba, jeżeli za granicą widzę
>
> ograniczenie, to zwalniam do tej prędkości, bo wiem, że to będzie
>
> bezpieczne (faktycznie ostry zakręt, długi ciemny tunel, rzeczywiście
>
> jakieś wykopki itp. i tak czy inaczej trzeba by było zwolnić - znak
>
> ograniczenia pomaga mi w podjęciu słusznej decyzji); jeżeli widzę
>
> ograniczenie w Polandii, to a. rozglądam się gdzie stoi radar/patrol, b.
>
> sprawdzam czy ta chałupa od terenu zabudowanego stoi 500 czy 1000 m od
>
> drogi i decyduję, czy znaczne zwalnianie w ogóle ma sens, c. zwalniam
>
> jeżeli widzę zakręt/wykopki itp. [czyli znak nie ostrzega mnie przed
>
> niebezpieczeństwem z powodu którego powinienem zwolnić, lecz nakazuje
>
> irracjonalne zachowanie, którego staram się uniknąć];
>
> - z drugiej strony cieszę się z tych inicjatyw, kiedy na drodze
>
> jednojezdniowej wyprzedzający koleś wpycha się na czwartego, ciemięga
>
> wlecze się przez X km z prędkością 60 km/h na prostej, szerokiej drodze
>
> bez ograniczeń, po czym wciska gaz do dechy wjeżdżając do miasta, skręca
>
> bez kierunkowskazu albo nie potrafi ruszyć na zielonym, a kiedy już
>
> ruszy zaczyna miejski "wyścig" z kimś kto go ominął na sąsiednim
>
> pasie... Wtedy myślę sobie: lać pałą po łbach, stawiać znaki, bramki i
>
> co tam jeszcze, może się nauczą...
>
>
>
> Miało być krótko...
>
> pwz
system ma tą zaletę/wadę ( niepotrzebne skreślić) że nie da się go obejść.
Ze`względów na bezpieczeństwo bije na głowę wszystkie inne systemy. Wymusza jazdę z
określoną prędkością na całym odcinku pomiarowym, a nie tylko 100 metrów przed
fotoradarem. Jednego jestem pewny. Na pewno nie kasuje informacji o samochodach które
przejechały przez bramki i nie zostały zakwalifikowane " do ukarania".
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.14 15:55 t-1
- 10.07.14 17:18 pwz
- 10.07.14 18:00 Budzik
- 10.07.14 18:00 Budzik
- 10.07.14 18:58 Rafał Grzelak
- 10.07.14 18:58 k...@g...com
- 10.07.14 18:59 k...@g...com
- 10.07.14 19:00 Budzik
- 10.07.14 19:28 RoMan Mandziejewicz
- 10.07.14 19:32 dddddddd
- 10.07.14 20:00 k...@g...com
- 10.07.14 20:38 pwz
- 10.07.14 20:47 k...@g...com
- 10.07.14 21:26 JS
- 10.07.14 21:26 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=