  • Data: 2014-07-10 21:26:27
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: JS <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-10 14:35, k...@g...com pisze:

    > system ma tą zaletę/wadę ( niepotrzebne skreślić) że nie da się go obejść.
    Ze`względów na bezpieczeństwo bije na głowę wszystkie inne systemy. Wymusza jazdę z
    określoną prędkością na całym odcinku pomiarowym, a nie tylko 100 metrów przed
    fotoradarem. Jednego jestem pewny. Na pewno nie kasuje informacji o samochodach które
    przejechały przez bramki i nie zostały zakwalifikowane " do ukarania".

    Ale jak to jest, przecież jeśli popełniam zbrodnię chwilowego
    przekroczenia prędkości i podlegam karze, to powinno mi się przedstawić
    dowód: "w tym miejscu i o tej godzinie przekroczyłeś prędkość o tyle
    km/h". A tu będzie: "popełniłeś wykroczenie w bliżej nieokreślonym
    miejscu i czasie. Płać i inkasuj punkty".

    Taka moja naiwna wiara w sprawiedliwość, prawda?

    pzdr
    JS